Toon posts:

Goeie headsets momenteel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey

Ik heb zo het gevoel dat mijn huidige Logitech headset het bijna gaat begeven.
Het beestje heeft wel lang dienst gedaan moet ik zeggen.
Heb eigenlijk nog geen andere headset gehad dus ik weet niet hoe goed de kwaliteit is maar hij zal niet meer dan 35-50 euro gekost hebben en Logitech is niet echt een erg goed merk voor headsets dus ik neem aan dat de geluidskwaliteit gematigd is.

Heb zelf al wat rondgekeken en reviews gelezen enz en van wat ik heb begrepen lijkt Sennheiser een uitstekend merk voor hoofdtelefoons, ik zoek echter een headset en daar hebben ze wat minder producten van maar de kwaliteit daarvan lijkt wel goed in orde, zo heb ik toch begrepen.

Erg belangrijk voor mij is de kwaliteit van het geluid en het comfort want ik gebruik de headset heel erg vaak.
Ook belangrijk is natuurlijk de levensduur.

Dit zijn de headsets die ik heb tegengekomen die mij vrij goed lijken:
-Sennheiser 151
-Sennheiser 161
-Razer Carcharias

Zou ik mij één van deze twee moeten kopen? Zoja dewelke en zoniet wat is er dan nog beter?
Mijn budget is max 90 eur en ik heb geen aparte geluidskaart in mijn computer maar een ingebouwde.
Als je nog iets wilt weten vraag maar.

Thanks in advance

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2009 21:09 ]

• Godlikev
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-02 20:46
heey,

ik heb zelf een sennheiser pc151 is eigenlijk gelijkwaardig aan de pc161 behalve dan iets kleinere oortjes(een vriend van mij heeft de pc161) het verschil zit vooral in de prijs. Maar de pc151 is gewoon een SUPER headset, zit ideaal en super geluid. De microfoon is ook gewoon perfect. Kopen dus;)

Verwijderd

Topicstarter
Godlikev schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 20:38:
De microfoon is ook gewoon perfect. Kopen dus;)
Deze bedoel je?
Sennheiser PC 151

Maat van me heeft een 150, denk dat die niet meer in productie zijn maar hij heeft er weinig voor betaald en na vele jaren nog steeds erg tevreden van.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2009 20:52 ]

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:21

mr.paaJ

generatie cmd+z

al eens gedacht aan een losse combinatie van microfoon en hoofdtelefoon? Als er dan een kapot gaat hoef je niet beiden te vervangen, en je kunt een betere kwaliteit hoofdtelefoon kiezen (altijd handig voor games/film/muziek).

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• DayteX
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-02-2024
Plantronics Audio 90 !

Goede headset (het merk dat ook spul voor de Space Shuttle maakt) dat licht in gebruik is en goede bassrijke muziek kan afspelen. Ook is de microfoon zeer goed in het oppikken van het spraakgeluid (noise canceling)

Mogelijk is het model wel vervangen door een nieuwere... de 355 oid

[ Voor 13% gewijzigd door DayteX op 28-10-2009 23:22 ]

Pagina: 1