• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
Beste allen,

Heb inmiddels heel het internet afgestruind naar info over deze televisie.
Ik kan echter geen review vinden.
Ik zie alleen maar mensen die de 9704 versie bestellen.
Zijn er ook mensen die de Philips 47PFL9664H hebben en hun ervaring willen delen ?

Alvast bedankt voor jullie informatie!

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
mrcosmo schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 18:36:
Beste allen,

Zijn er ook mensen die de Philips 47PFL9664H hebben en hun ervaring willen delen ?

Ik heb hem in de winkel staan, maar kan er weinig over vertellen. Bij ons staat deze op winkelmodus ingesteld, dus een echt oordeel kan ik er niet over geven.

Wat betreft de beeldkwaliteit wel een stuk beter dan de Samsung B6000 / B7000 van Samsung,

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-02 18:32
mrcosmo schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 18:36:
Beste allen,

Leuk scherm, zeker met HD(1080p) beelden geeft de Philips een zeer beter beeld dan de ledjes van Samsung. Daarentegen bij standaard HD Digitale TV aangesloten via HDMI naar een Humax 5050 bijvoorbeeld geeft de Samsung een strakker beeld dan Philips. Philips heeft veel last van randen om de letters en gezichten.Dit komt door de processor van Philips. Zet je de technieken uit dan word het wat beter maar zeker niet beter dan bij de Samsung. Ik zou zeggen ga eens kijken in een winkel en oordeel zelf.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-02 13:54

FeaR

In GoT we trust

Beste Mrcosmo,

In het [LCD TV] Philips de 2009 / 2010 modellen (deel 2)-topic heb je al een Modbreak gehad van één van mijn collega's. Ik doel hiermee op deze MBR-post.

Daarin staat:
DaMarcus schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 19:42:
Het is op GoT niet de bedoeling zomaar je vraag te plaatsen zonder zelf enige aantoonbare research hebt gepleegd.
Als het in een algemeen Philips ervaringen-topic al niet de bedoeling schijnt te zijn om zo maar lukraak een (simpele) vraag te stellen zonder enige vorm van inzet, dan moet het je niet verbazen dat een eigen topic voor een gelijke vraagstelling ook niet de bedoeling is.

In het LCD Beleid kan je nalezen waar een dergelijke topicstart aan moet voldoen wil je na wat meer onderzoek een nieuw topic openen.

Als je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.