Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Caiway Ultra - Fair Use Policy

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Iemand ook al een mail of telefoontje gehad van de afdeling Sales CAIW Diensten B.V. vanwege het meer verbruiken dan bij mijn abonnements vorm (Ultra) past ?

Ik moet zeggen dat ik al aardig wat binnen gehengeld heb deze maand oktober zo'n 820 gb namelijk maar wat wil je met zo'n download snelheid :)

Voordat ik klant werd van Caiway heb ik gevraagd wat de de max. toelaatbare hoeveelheid mocht zijn en kreeg toen geen duidelijk antwoord hierover.

Een duurdere abonnements vorm dan Ultra bestaat niet.
Ben nog geen twéé maanden lid en ze beginnen nu al te klagen |:( of ben ik echt te gretig geweest ?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

820GB.. dat is bijna 30GB per dag :/

FUP zal een 'redelijk'maandelijks gemiddelde zijn, maar daar valt mi 820GB toch al lang niet meer onder.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Had het zelfde probleem hier; Ben overgestapt! Kut caiway...

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:55

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

4 De acceptabele hoeveelheid dataverkeer
De inbegrepen hoeveelheid dataverkeer die Caiway tot 1-1-2006 hanteerde is
op te zoeken in onderstaande tabel. Deze hoeveelheden lagen zo ver boven het
gemiddelde gebruik, dat ze door slechts een paar procent van de klanten werden
overschreden. Klanten waarvan het datagebruik onder deze waarden blijft zullen in ieder
geval niet door Caiway benaderd worden over de hoeveelheid dataverkeer. De
grens waarboven dit wel gebeurt hangt van verschillende factoren af. De bepaling van
deze grens wordt op dit moment nog aangepast en afgestemd op de resultaten van de
verkeersmetingen. Caiway zal de klanten daar doormiddel van een aangepaste
FUP zo duidelijk mogelijk over informeren.
Abonnement/dienst Inbegrepen verkeer tot 1-1-2006
(in Gbyte per maand)
Standaard 10
Premium 25
Super 50
Ultra 100
Je bent er flink overheen gegaan :X Logisch dat ze je er op aanspreken. Al moet ik wel zeggen dat 100GB per maand weinig is voor zo'n abbo :S

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Touchdomex schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 18:12:

Je bent er flink overheen gegaan :X Logisch dat ze je er op aanspreken. Al moet ik wel zeggen dat 100GB per maand weinig is voor zo'n abbo :S
Ik heb nu genoeg maanden gehad van 150-200GB, nooit wat van gehoord. Maar 820GB is toch heel ander verhaal.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Zover ik weet betalen ze per mbit/s of gbit/s dus datalimieten in GB's zijn volkomen onzin. De echte limieten zijn er namelijk al: de aangeboden snelheden. Ik zou gewoon verder downloaden en bij afsluiting naar een echte provider gaan.

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
820 gb is wel heel erg veel.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

^^ precies, denk niet dat er veel providers zijn die dat toelaten en succes met het vinden van gelijkwaardige snelheid. adsl is een stuk langzamer.

39

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 18:35:
Zover ik weet betalen ze per mbit/s of gbit/s dus datalimieten in GB's zijn volkomen onzin. De echte limieten zijn er namelijk al: de aangeboden snelheden. Ik zou gewoon verder downloaden en bij afsluiting naar een echte provider gaan.
Tja...ik zat bij Telfort tot afgelopen 1 september 17 maanden lang en had gemiddeld een data verkeer van zo'n 1000 gb per maand, binnen gehengeld door totaal 3 familie leden en hoorden nooit wat van Telfort.

De medewerker vertelde dat 600 gb een acceptabele hoeveelheid was per maand voor het Ultra abonnement.

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-11 17:46

SgtStrider

Fractal Switchover!

Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 23:04:
[...]

Tja...ik zat bij Telfort tot afgelopen 1 september 17 maanden lang en had gemiddeld een data verkeer van zo'n 1000 gb per maand, binnen gehengeld door totaal 3 familie leden en hoorden nooit wat van Telfort.

De medewerker vertelde dat 600 gb een acceptabele hoeveelheid was per maand voor het Ultra abonnement.
Dus, dan zit je daar toch boven?

Doet me trouwens denken aan België dit, datalimieten :'(

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

• johnnyk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-09-2023
Moet je bij Caiway via hun eigen payserver downloaden?, of kan het ook via Hitnews ofzo.
Ik kan dat nergens terug vinden in de voorwaarden.

• vincedd
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-11 12:38
caiway is niet zo duidelijk in hun voorwaarden,dat waren ze jaren geleden al niet en zullen ze nooit worden ook.het blijft een partij van de oude stempel.zeker mijn "vriend"' aart verbree die ik het schaamrood opzijn kaken bezorgt heb jaren geleden.

• schiedamnees
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
johnnyk schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 21:14:
Moet je bij Caiway via hun eigen payserver downloaden?, of kan het ook via Hitnews ofzo.
Ik kan dat nergens terug vinden in de voorwaarden.
Je hoeft niet perse de nieuwsserver van Caiway te gebruiken als je dit zelf niet wil gewoon een extra dienst.
Pagina: 1