Voor een projectie verdeeld over meerdere schermen wil ik aan mijn Nvidia 9800GT kaart via 2 DVI-aansluitingen 2 identieke beamers aansluiten met horizontal span. Helaas verschijnt de hele horizontal span optie niet in het Nvidia menu. Het vreemde is dat ik deze optie wel zie als ik twee tft-schermen met dezelfde resolutie aansluit. Het is dus wel mogelijk met deze videokaart.
Hierbij gebruik ik Windows XP SP3 en de laatste Nvidia driverversie: 191.0.7. De beamers die ik gebruik zijn 2 Optoma EX525ST, beide op een resolutie van 1024x768.
Ik heb al enkele dagen allerlei fora (waaronder GOT) af lopen zoeken naar een oplossing voor mijn probleem, maar ik kom er niet uit. Ik heb allerlei resoluties en hz-instellingen geprobeerd, lopen hannesen met Ultramon en oudere versies van de Nvidia Driver geinstalleerd, maar het is me tot nu toe niet gelukt.
Iemand tips of ideeën? Wat zie ik over het hoofd?
Hierbij gebruik ik Windows XP SP3 en de laatste Nvidia driverversie: 191.0.7. De beamers die ik gebruik zijn 2 Optoma EX525ST, beide op een resolutie van 1024x768.
Ik heb al enkele dagen allerlei fora (waaronder GOT) af lopen zoeken naar een oplossing voor mijn probleem, maar ik kom er niet uit. Ik heb allerlei resoluties en hz-instellingen geprobeerd, lopen hannesen met Ultramon en oudere versies van de Nvidia Driver geinstalleerd, maar het is me tot nu toe niet gelukt.
Iemand tips of ideeën? Wat zie ik over het hoofd?