gratis af te halen SUN ultra1 compleet
strobe-scope'je voor in je pc
en weet er mischien iemand waar je die dingen in nederland of duidsland kan halen ?
zonder visa card
en weet er mischien iemand waar je die dingen in nederland of duidsland kan halen ?
zonder visa card
Verwijderd
lijkt me prima om je computer vanslag/naardeklote te krijgen.... de spanning in een strobe loopt flink op...
Verwijderd
bij het tekste van de url staat dat ie op een molex stekkertje moet, en dat hij leuk staat bij case fans =))
Dus hij zal wel gewoon in je kompjoetertjuh kunnen he ? =)
Dus hij zal wel gewoon in je kompjoetertjuh kunnen he ? =)
Ik heb ook een strobe in (op) m'n kast, maar die heb ik gewoon aangesloten op een adapter (van een ouwe telefoon) werkt prima. Ik laat me alleen nooit aanstaan.
Ik zet hem wel eens een minuutje aan, maar nooit langer..vraag me niet waarom..
misschien kan ik wel een foto'tje maken
graag...Op zondag 04 maart 2001 20:16 schreef -Avenger- het volgende:
Ik heb ook een strobe in (op) m'n kast, maar die heb ik gewoon aangesloten op een adapter (van een ouwe telefoon) werkt prima. Ik laat me alleen nooit aanstaan.
maar uhm wat is een molex stekkertje (term waar ik nog nooit van heb gehoord (zag het wel staan op de site))
voeding stekkertje wat je ook in je harde schijf plugt enzo
-
Op de site staat dat je 'm gewoon in je PC'tje kan duwen, maar dat "het effect cool is met een ventilator" (vrij vertaald).
Volgens mij wordt dat ding ook nogal heet als je 'm te lang aan laat staan... moet je ook weer extra fans aanschaffen
Volgens mij wordt dat ding ook nogal heet als je 'm te lang aan laat staan... moet je ook weer extra fans aanschaffen
ja nou veel meer fan's passen niet in mijn kastOp zondag 04 maart 2001 20:55 schreef Flipmo2K het volgende:
Op de site staat dat je 'm gewoon in je PC'tje kan duwen, maar dat "het effect cool is met een ventilator" (vrij vertaald).
zit al vrij vol
(binnenkort nog ff mijn netwerk switch modden
Pagina: 1