Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiemEik
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Zojuist, heel irritant, ongevraagde reclame-sms van KPN ontvangen, waarin ze nota bene aankondigen dat ze me er ook nog over gaan bellen. Ik zal niet blij zijn als ze het doen!
:(
HIER ZIT NIEMAND OP TE WACHTEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-10 19:33
Ik ben altijd voorstander om vuur met vuur te bestrijden. Het enige wat je er aan kan doen is, als ze je bellen om te vragente stoppen met die SMS, omdat je daar niet op zit te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is niet vuur met vuur, dat is meer een dialoog zoeken toch? cq. het netjes afhandelen.
vuur met vuur zou betekenen terug sms-en oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Onjuist, ik vind het prettig om af en toe reclame smsjes te krijgen.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-09 23:08
Ik zou ze inderdaad opbellen (klantenservice: 1200) met de vraag of zij hiermee willen stoppen.

Maar ik zou zeker ook even informeren waarom zij denken dat je hiermee hebt ingestemd. Het zou zo maar eens kunnen zijn dat je ergens een opt-in hebt aangevinkt zonder de kleine lettertjes te lezen (dat gebeurd mij nogal eens). Dan kun je dat in de toekomst voorkomen.
Een ander voorbeeld zijn de Vodafone Scherp abonnementen, bij het afsluiten van een dergelijk abonnement geef je ook meteen toestemming aan Vodafone om jou reclame smsjes te versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
SiemEik schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 15:36:
Zojuist, heel irritant, ongevraagde reclame-sms van KPN ontvangen, waarin ze nota bene aankondigen dat ze me er ook nog over gaan bellen. Ik zal niet blij zijn als ze het doen!
:(
HIER ZIT NIEMAND OP TE WACHTEN
jaren geleden ook een keer spam van KNP via SMS gekregen, één telefoontje met de helpdesk was voldoende voor excusses en de belofte dat ze het nooit weer zouden doen. Daar hebben ze zich aan gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Altijd_Lastig schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 16:05:
[...]

jaren geleden ook een keer spam van KNP via SMS gekregen, één telefoontje met de helpdesk was voldoende voor excusses en de belofte dat ze het nooit weer zouden doen. Daar hebben ze zich aan gehouden.
Maar klagen op een forum in plaats van de zaak ophelderen heeft zoveel meerwaarde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-10 19:33
Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 15:45:
dat is niet vuur met vuur, dat is meer een dialoog zoeken toch? cq. het netjes afhandelen.
vuur met vuur zou betekenen terug sms-en oid.
Ik bedoelde inderdaad terug sms'en. KPN helemaal suf sms'en de enige die dan de grote winnaar is is KPN.
Het was maar als grapje bedoeld. Ik zal gewoon de helpdesk bellen en in dialoog gaan.
Pagina: 1