Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Analoge modem : programma starten bij inkomende oproep

Pagina: 1
Acties:

• -Klimaks-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:19
We zijn op zoek naar een programma dat een analoge modem kan monitoren en een ander programma kan starten zodra er een inkomende oproep is.

Zelf heb ik Ring Catcher al gevonden, maar die is blijkbaar nergens meer te downloaden. En voor de rest vind ik vooral CallerID en voicemail programma's terug.
Kent iemand een programma met bovenstaande functie?

In those days spirits were brave, the stakes were high, men were REAL men, women were REAL women, and small furry creatures from Alpha Centauri were REAL small furry creatures from Alpha Centauri.
Zaphod in The Hitchhikers Guide To The Galaxy

• DaRk PoIsOn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-11 05:22
hmmzzz, als ik op google zoek dan kan ik toch echt gewoon ring catcher downloaden hoor, meteen de eerste link al

who put a "stop payment" on my reality check

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-11 15:53

mace

Sapere Aude

Wat voor modem is dat dan? Intern of serieel?

Als dat het laatste is dan kan je ook gewoon de seriele poort gaan monitoren natuurlijk.

• -Klimaks-
DaRk PoIsOn schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 15:30:
hmmzzz, als ik op google zoek dan kan ik toch echt gewoon ring catcher downloaden hoor, meteen de eerste link al
De eerste hit gaat bij mij naar http://ring-catcher.smartcode.com/info.html en de download link daar werkt niet
mace schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 15:35:
Wat voor modem is dat dan? Intern of serieel?

Als dat het laatste is dan kan je ook gewoon de seriele poort gaan monitoren natuurlijk.
Dat is nog niet beslist, dus beide opties zijn goed.

In those days spirits were brave, the stakes were high, men were REAL men, women were REAL women, and small furry creatures from Alpha Centauri were REAL small furry creatures from Alpha Centauri.

Verwijderd

Actis Nomad Office attendent ???

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-10 21:36

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Zabbix?(ik gok maar)

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

• -Klimaks-
Dat ziet er mij nogal uitgebreid uit. Het gaat er echt enkel om om op de server een zelf te bepalen programma te kunnen starten als we hem bellen. Maar ik heb de indruk dat dat niet direct beschikbaar is.
Is ook nogal uitgebreid, het moet echt niet meer zijn dan RING RING > Start programma.
Op de tijd dat we Zabbix geconfigureerd hebben, hebben we dat al zelf geschreven

offtopic:
Snelle google-crawler, 2de link bij zoeken naar dat actis-spul was deze thread _/-\o_

[ Voor 25% gewijzigd door -Klimaks- op 28-10-2009 15:59 ]

• DaRk PoIsOn
-klimaks-, check je mail!!!!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:51

remco_k

een cassettebandje was genoeg

En wij dan?

Alles kan stuk.

• DaRk PoIsOn

• -Klimaks-
Bedankt voor de links, maar beiden lijken me dood

Pagina: 1