Ziggo IP op PDA (proxy/vpn/...?)

Pagina: 1
Acties:

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Ik wil op mijn mobiele telefoon hetzelfde IP hebben als thuis. Tenminste niet hetzelfde natuurlijk, maar wel voor de buitenwereld. Reden van dit alles is dat ik de livetv streams van ziggo wil kunnen bekijken op mijn PDA, maar deze alleen voor ziggo klanten is. Nu ben ik ziggo klant, maar dat kan ziggo natuurlijk niet zien als ik op mijn PDA zit. Ik zal dus moeten surfen via een vpn of een proxy.

Hoe pak ik dit het makkelijkst aan?

Ik ben nu aan het klooien met SocksPuppet, een Proxy server app. Maar ik kan geen proxy instellen op mijn pda, want deze is bezet door de Vodafone proxies. Ook in windows media player, waar uiteindelijk het filmpje gestreamd wordt, kan ik geen proxy instellen.

Een VPN verbinding heb ik proberen op te zetten met OpenVPN, maar dit is me niet gelukt. Ik kan niet vinden waar ik dit in windows mobile handig kan instellen.

Ook heb ik gedacht aan het simpelweg streamen via bijvoorbeeld VLC, maar dan kan ik maar één zender streamen terwijl ik wel graag wil kunnen zappen.

Alle ideeën zijn welkom.

• _trickster_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-03 11:02
Voor Vodafone internet is de proxy niet nodig.
ik weet dat bijvoorbeeld sommige app's door vodafone geblocked worden ( zoals msn/skype ), door de vodafone proxy, zodra ik die uit zet werkt het allemaal wel, en vind ik het internet nog ff sneller.
dus je zou gewoon jou proxy daar neer kunnen zetten

Verwijderd

Je kan iets thuis opzetten, dat je vanaf je PDA "inbelt" op je huis, en van daaruit naar buiten gaat.

DAt inbellen kan op hardware nivo, maar ook op software (met Win XP kan dat al)