Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wel ingelogd -> "je bent niet ingelogd" -> wel ingelogd

Pagina: 1
Acties:
  • 790 views

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ja, verwarrende titel ik weet.

Anyway, had een vreemd iets zonet. :P
- Ik las een blog op tweakblogs.net, maar zag daar dat ik niet ingelogd was. Dit terwijl ik wél ingelogd ben op *.tweakers.net.

- Onder die blog heb je vervolgens de optie om in te loggen: "Via deze link kun je inloggen als je al geregistreerd bent."

- Dus ik klik daarop maar dan krijg ik doodleuk de melding dat ik al ingelogd ben. No shit, server 8)7

- Dus weer terug naar die blog en zie ik dat ik ineens wel ingelogd ben.
Ik heb vervolgens uitgelogd en opnieuw deze gang van zaken proberen te reproduceren, maar zonder succes.

Note: ik ben niet eerder ingelogd geweest op deze laptop (W7 build 7100, 64b & Firefox 3.0.10).
Misschien heeft het te maken met een cookie, misschien is het helemaal niks, misschien is het wel een grote bug.
Heb het zekere voor het onzekere maar genomen, vandaar dit topic. :+

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Dat is geloof ik by design, er wordt een soort cookiesync uitgevoerd :P

Als je uitlogt en al je cookies wist zal hetzelfde opnieuw optreden.

En bedankt voor het invullen! :)

[ Voor 46% gewijzigd door CodeCaster op 28-10-2009 16:03 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Scipionyx
  • Niet online
Hmm, zou kunnen. Misschien dat ik dat nog s test later. Nu eerst m'n sollicitatiebrief afronden.

PS, heb je enquete tussendoor ff ingevuld! :)

2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:49

crisp

Devver

Pixelated

De eerste keer dat je met een geldige Tnet sessie op een tweakblog pagina komt zie je rechtsboven als het goed is deze melding staan:
Je bent nu ingelogd met je Tweakers.net account; klik hier om de pagina te verversen.
Vanaf dat moment ben je dus automatisch ingelogd op de tweakblogs omgeving, maar dat wordt pas visueel effectief op de rest van de pagina als je de pagina opnieuw opvraagd. We hebben er bewust voor gekozen om geen (voor de gebruiker onverwachte) automatische refresh te doen.

Kortom: dit is by design.

Intentionally left blank

• Scipionyx
  • Niet online
Waarom is voor die aanpak gekozen?
Waarom niet meteen ook ingelogd zijn op Tweakblogs.net als je ook al ingelogd bent op Tweakers.net? Is dit simpelweg technisch niet haalbaar of.. :?

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Dat is niet haalbaar, vanwege de veiligheid :).
Je browser ziet tweakblogs.net en tweakers.net als twee verschillende sites, en die kunnen niet bij elkaar cookies komen en maar goed ook.
Want stel dat ik via een evil site bij je cookies van Hotmail of Gmail kon komen... Ja, dan was het internet reuze onveilig ;).

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Scipionyx
  • Niet online
Ok, duidelijk.
Ik dacht, omdat Tweakblogs toch van Tweakers is, misschien kunnen ze daar wat voor maken ofzo. Als het om de door jou genoemde redenen niet mogelijk is, dan zijn we erover uit. :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:49

crisp

Devver

Pixelated

Opgeheldert dus :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.