Dell heeft de duurste laptop schroefjes?

Pagina: 1
Acties:

• Mike22april
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-04-2023
Door veelvuldig optillen, neerzetten, verplaatsen van mijn Dell D520 ben ik 3 schroefjes verloren uit de onderkant van de behuizing.
Niets ergs aan, er zijn er zat over, om de behuizing voorlopig nog dicht te laten.

Maar ja, toch vraag je je af of er "iets" niet zo meteen onnodig los gaat zitten, die schroefjes zitten er toch niets voor niets.

Dus Dell gebeld. En wat denk je, schoefjes kosten EUR 55,- per 10 stuks. Daar zit dan wel EUR 30,- aan koerierskosten bij, en zonder koerier versturen ze niet.

Kortom voor mij EUR 13,75 per schroefje dat ik nodig heb. Dan maar superlijm voor weinig als het nodig wordt.
Oh ja, Dell was wel zo vriendelijk uit te leggen dat gebruik van superlijm mogelijk zal leiden tot het vervallen van de garantie.

Zijn dit de duurste schroefjes ooit, of zijn er mensen met nog andere ervaringen?

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Nee volgens mij niet. Ik heb ooit eens schroeven voor de kuipdelen van een Yamaha motor besteld. 8e per stuk. Zaten ze allen netjes per stuk verpakt met een sticker en al erop. Ja doeiiiii!!! :D

[ Voor 6% gewijzigd door Oyster op 28-10-2009 14:14 ]

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-10-2025

Technicality

Vliegt rechtsom...

Is het niet zo dat het gewoon gestandaardiseerde schroefjes zijn? M1,5x3 ofzo?

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

:9 Je kan proberen te bluffen door te zeggen dat de pc geleverd is met te weinig schroefjes, dan moet het wel om een model gaan dat nog leverbaar is. Of je moet aan de telefooniste vragen of je haar baas mag spreken, dan verzoek je hem om de schroefjes in een enveloppe te doen en op de bus te doen, dan betaal je 20 euro, is mooie compromis in mijn ogen. En superlijm zou ik niet doen, misschien gaat dat smelten als het warm wordt. Dan zit de notebook aan je benen/tafel vast, en is het een destop geworden

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Mike22april schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 14:10:
Oh ja, Dell was wel zo vriendelijk uit te leggen dat gebruik van superlijm mogelijk zal leiden tot het vervallen van de garantie.
Als je nog garantie hebt dan zijn die schroefjes toch gratis? Bij mij waren er ook 2 schroeven missing in action, en die kreeg ik in een flinke doos (formaat schoenendoos) gewoon bezorgd.

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09-02 21:00
Whaha schroefjes uit de luchtvaart industrie zijn er niks bij :P

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

bij de luchtvaart zijn ze ook allemaal nog genummerd en geregistreerd :P

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-02 08:09

FikkieHo

Wokmaster

Ik betwijfel dan ook dat er in laptops titanium schroefjes zitten...

Maar goed, probeer aan te spreken op je garantie, anders zorg je idd dat je via andere wegen aan de schroefjes komt..

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:58
Zo bijzonder lijken me die schroefjes nou ook niet lijkt me... Gewoon even rondzoeken, kijk in een computerwinkel ofzo, of wellicht liggen ze in de Gamma of whatever...

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

'That's right: US$82.50 for a single screw'

http://www.geekzone.co.nz/freitasm/2984

I don't like facts. They have a liberal bias.

Verwijderd

Laptop schroefjes zijn over het algemeen weer 'n net iets ander maatje, het enige wat ik dan ook heel zuinig demonteer en bewaar uit oude gesloopte laptopjes.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:40
eBay, pchub.com, donor laptopje uit V&A / Marktplaats / eBay

[ Voor 60% gewijzigd door ThinkPad op 28-10-2009 14:52 ]

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:40

E-Vix

Nu met sneeuw!

Ik heb laatst een setje schroefjes voor een Acer die het zelfde probleem als jouw Dell had van eBay afgehaald. Was inclusief verzendkosten geloof ik een eurotje of 8 kwijt.
Als ik jou was zou ik dus even op eBay zoeken. Het 'mooie' is dat de meeste laptops met de zelfde schroefjes in elkaar zitten. Dus als je een schroefsetje voor een andere laptop van Dell koopt, dan is de kans groot dat je daar alsnog de juiste schroefjes uit kan halen.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Mike22april
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-04-2023
thnx voor de goede ideeen, ik ga de 2dehands online wereld eens in duiken!
Pagina: 1