Toon posts:

Macbook Unibody + Samsung 24.5 BW werkt niet.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Apple Tweakers,

Ik heb zojuist mijn Apple Displayport kabel binnen.
Alles netjes aangesloten. Ik heb alles werkend, behalve dat ik alleen op mijn externe monitor wil werken, en niet op beide.

Ik heb al met synch geprobeert, dan dicht doen en klikken, maar dit werkte niet. Kan iemand anders mij helpen hiermee?

Thanks
Wout

• mvh
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-02 11:09

mvh

State Governor

...
oja: je hoeft niet te groeten :)

[ Voor 77% gewijzigd door mvh op 28-10-2009 14:38 . Reden: onzinpost: niet goed gelezen ]

Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together

• Sofyan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-01 17:32
Je moet ook de muis en keyboard + stroomadapter aansluiten. De klep van je laptop kan je dan dichtlaten, de laptop gaat dan automatisch over naar je monitor. suc6

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Als je een bluetooth muis/tobo hebt moet je ook nog instellen dat BT apparaten je Mac mogen wakker maken :)

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb USB toetsenbord en muis.

@deblaauwn
Groeten is leuk:-)

@Sofyan
heb ik al geprobeerd, dit werkte niet.

@Herby
Heb geen BT:-)

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem! Maar ik gebruik nu InsomniaX. Die activeren en je kunt je laptop dichtklappen zonder dat 'ie op standby gaat.

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Kijk hier is.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• Sofyan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-01 17:32
Dat is dus precies wat ik bedoel, op mijn oude macbook (begin 2006) werkte het en hij werkt nu ook in 1x met mijn nieuwe macbook pro.
Pagina: 1