Ik ben applicatie aan het finetunen met jquery. Zonder jquery heb ik het volgende:
Dit werkt goed. In index.html wordt "mijnFunctie" aangeroepen en uitgevoerd
Nu wil ik gebruik maken van een jquery dialog waar ik "childpage.html" in open.
Uiteraard heb ik verder in de pagina de div "example" gedefinieerd.
Dit werkt prima en "childpage.html" wordt geopend in een jquery dialoog. Alléén "window.opener.mijnFunctie(argument);" werkt in deze situatie niet. "window.opener is leeg of geen object" is de melding.
Ik zoek op internet naar oplossing maar kom er nog niet uit. Iemand een suggestie?
code:
1
2
3
4
5
6
7
| //index.html window.open("childpage.html", "blank", "toolbar=no,width=250,height=300"); //uiteindelijk in childpage.html window.opener.rteInsertHTML(html); window.close(); |
Dit werkt goed. In index.html wordt "mijnFunctie" aangeroepen en uitgevoerd
Nu wil ik gebruik maken van een jquery dialog waar ik "childpage.html" in open.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| $(document).ready(function() { var dialogOpts = { title: "jquery dialog", modal: true, autoOpen: false, height: 500, width: 500, open: function() { //display correct dialog content $("#example").load("../html/childpage.html");} }; $("#example").dialog(dialogOpts); //end dialog $('#showdialog').click( function (){ $("#example").dialog("open"); return false; } ); }); |
Uiteraard heb ik verder in de pagina de div "example" gedefinieerd.
Dit werkt prima en "childpage.html" wordt geopend in een jquery dialoog. Alléén "window.opener.mijnFunctie(argument);" werkt in deze situatie niet. "window.opener is leeg of geen object" is de melding.
Ik zoek op internet naar oplossing maar kom er nog niet uit. Iemand een suggestie?