Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

DVD opstarten vanuit video_ts op mediaplayer moeilijk?

Pagina: 1
Acties:

• cpttoenail
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-11 18:37
Ik heb nu een Lacie Black RECORD een goed apparaat wat lekker veel afspeelt. Alleen van DVD's speelt ie alleen de (1 gig) Vob's af zonder menustructuur, die je normaal wel krijgt als je de video_ts.ifo afspeelt. Verder speelt hij de DVD's wel met menustructuur af, wanneer ik een ISO opstart.
Ik ben zelf geen programmeur, maar mijn Freecom WLAN 450 speelt dit wel goed af, alleen speelt deze weer geen ISO. Ik heb het gevoel, dat het direct van een video_ts.ifo afspelen een oudere techniek is dan direct vanuit ISO. (De eerdere Mediaplayers kenden nog niet het afspelen van ISO DVD's)

Ik heb al een hele e-mail conversatie met de klantenservice van Lacie gehad, maar die zal ik jullie hier besparen . Hij stelde mij voor om alles maar naar ISO om te zetten. Leuk, maar 1 TB aan films omzetten?!

Mijn vraag is dus:
Is het nu echt zo moeilijk om zoiets te programmeren, zodat het in een volgende firmware beschikbaar is?

Zijn er nog andere manieren om met één druk op de knop een dvd af te spelen? (Denk hierbij aan: kies afspelen <Dir> ipv in de <Dir> de video_ts.ifo te moeten aanklikken.

Alvast bedankt,

Anton