Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe Vista install, confi scherm en G15 werken niet meer

Pagina: 1
Acties:

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-11 00:22
Gisteren weer eens Vista opnieuw erop gezet, om de boel weer wat gangbaar te maken en houden.

Dat ging eigenlijk erg snel en soepel.

Maar nu dan toch 2 vreemde problemen.

Nummer 1: Ik kom mijn configuratiescherm niet meer in, tenzij ik dat via 'Start', 'Computer' doe, dus niet op de normale manier. Erg vaag 8)7

Nummer 2: Daarnaast werkte gisteren tot op bepaalde hoogte mijn G15 nog, toen die gelijktijdig met het weigeren van het confi scherm ermee stopte. Ik kan tikken, gaat allemaal prima, maar er staat gewoon G15 in het scherm en dat was het. Geen klok of andere applicaties, niets werkt.

Vwb probleem 1 heb ik niets ondernomen, omdat ik geen idee heb wat te doen.

Vwb probleem 2, nieuwste drivers eraf, oudere die ik nog had erop, geen resultaat. Als ik op 'Toetsenbord' in het configuratiescherm klik gebeurt er ook niks.

Het lijkt erop dat een bepaalde applicatie die ik er later opgezet heb, conflicteert met beide zaken, want ik meen dat ze samen er mee kapten.

E8400
Asus P5K
4 GB OCZ
Radeon 3870X2
Vista Ultimate SP2
G15
G9
Raptor 74 GB (Vista)
2x Spinpoint F3 1TB

Heel erg vaag probleem dit 8)7

EDIT, merk nu dat heel veel instellingen in confi scherm niet reageren op aanklikken: problemen oplossen, de muis, geluid, beveiligingscentrum, land en tijdinstellingen etc :?

[ Voor 7% gewijzigd door partyondude op 28-10-2009 11:28 ]

• xp7amrkr
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-04 13:30

xp7amrkr

De enige echte!

Welke Vista versie? Een legale dvd of een dvd welke op andere manieren verkregen is?

True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

• partyondude
Dat laatste, wat tot gisteren hier gewoon perfect werkte. Maak er al even gebruik van.

• partyondude
Wordt er nu niet meer gereageerd omdat jullie dit afwijzen, of het gewoon ff niet meer weten?

Denk er over om maar ff een OEM Windows 7 te gaan kopen :P

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Betreffende je toetsenbord, al geprobleerd om hem in een andere usb slot te proppen ? Heb ook wel eens gehad dat m'n g15 niet correct wou werken, andere usb slot loste het probleem op.

• partyondude
Net geprobeerd, daarnaast drivers eraf gegooid en gereboot, geen resultaat.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kan je de G15 LCD manager nog wel opstarten?
Config.scherm klinkt beetje als vaag virus, je draait wel een scanner?
partyondude schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 12:53:
Wordt er nu niet meer gereageerd omdat jullie dit afwijzen, of het gewoon ff niet meer weten?
Zeker voor een aantal puntje 1, maar binnen een uur na je laatste post verwachten dat er meteen bergen reacties zijn.. Niet echt.

[ Voor 59% gewijzigd door SinergyX op 28-10-2009 13:15 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• xp7amrkr

xp7amrkr

De enige echte!

partyondude schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 12:53:
Voor mij het eerste punt, niet zozeer dat ik daar tegen ben maar meer dat daar zoveel 'zooi' bij kan zitten dat het probleem over het algemeen niet voor de hand zou liggen.

Welke virusscanner draai je?

True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

• partyondude
Ok :)

Mja, ik wil best €100,- tot €150,- stuk slaan op Windows 7, al las ik gisteren dat als ik een OEM versie koop, dat eigenlijk helemaal niet mag :S Vind het anders wel stinkend duur worden :'(

LCD manager opstarten werkt ook niet meer, ik snap er echt geen hout van. Doe zeker 2x per jaar Vista opnieuw erop knallen en deze vage problemen heb ik nog nooit gehad.

Ik draai AVG free :)

• partyondude
Hier komt nog bij dat windows update niets meer wil installeren 8)7

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Pak dan gewoon de RC van windows 7, mag je gebruiken tot ergens volgend jaar, ben je daar ook weer vanaf.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• partyondude
Hoe werkt dat en waar kan ik dat krijgen?

• xp7amrkr

xp7amrkr

De enige echte!

• partyondude
Afbeeldingslocatie: http://www.energyflash.nl/forum/images/smilies/laughing7.gif

• partyondude
Eeeeh, er staat dat die RC client niet meer beschikbaar is.

Maar als ik een paar honderd € naar Bill overmaak ik er als nog over kan beschikken. Zie ik iets over het hoofd?

• partyondude
Zit er sterk aan te denken om Vista er maar weer opnieuw op te knallen :S

• partyondude
Niemand die hier iets zinnigs over kan zeggen?

• partyondude
Heel vreemd, het configuratiescherm, Windows Update en m'n G15 zijn na 2 dagen ineens gaan werken.

Snap er dus geen hout van 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door partyondude op 30-10-2009 21:27 ]

• JeanLeGrand
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-07-2024
Ik denk dat je keyboard dat nodeloze gebump ook zat werd.

Denon AVR-X3600H

• partyondude
:?
Pagina: 1