XBox360 - win2k3 - Tversity/MediaPortal/ps3Mediaserver

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAnTurenhout
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-02-2024
Ik heb een Win2k3 machine. Deze draait nu met PS3 Mediaserver eigenlijk prima. Ik zie op mijn Xbox de films die op mijn HDD's staan gewoon verschijnen (alleen webvideo krijg ik maar niet aan de praat, tips ??)

Nu krijg ik binnenkort een TV kaartje, en wil ik kijken wat de mogelijkheden zijn om via de XBox360 gewoon TV te kijken. (ja, ik weet het, kan ook de TV aanzetten, zonder Xbox) Maar ik wil de Win2k3 machine als soort van Videorecorder proberen te gebruiken via de Xbox

Windows MediaCenter is geen optie, omdat ik geen nieuw OS op die machine wil installeren. (draait ook als test-webserver/download-server/NAs etc)

Ik weet van het bestaan van TVersity, MediaPortal, TwonkyMedia. maar ben benieuwd naar ervaringen van anderen voor deze specifieke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAdD
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-10 12:54
VAnTurenhout,

kan je aangeven hoe je dit voor elkaar heb gekregen (je xbox aansluiten op een win2k3 (sbs) server)??

Evt. een link naar de software zou ook voldoende zijn ;)

Assumption is the mother of all fuck-ups / You're MAdD. Well thank God for that, 'cause if I wasn't this would probably never work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:51

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

MAdD schreef op maandag 14 december 2009 @ 10:28:
VAnTurenhout,

kan je aangeven hoe je dit voor elkaar heb gekregen (je xbox aansluiten op een win2k3 (sbs) server)??

Evt. een link naar de software zou ook voldoende zijn ;)
Door er streaming software op te installeren, bijv: PMS, Tversity, Twonky, etc.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black