Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenw64
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-06 15:34
Mijn moederbord is kapot en ik wil um graag vervangen. Het is voor een Asus a7m met turion TL52.
Ik heb mn moederbord eruit gehaald alleen.. ik weet niet waar ik moet kijken welk type het is. Kunnen jullie me helpen? Ik heb er nog niet veel verstand van. Alvast bedankt.

http://www.asus.com/Product.aspx?P_ID=0UFwuon0VZcUTVfR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik denk dat als je gaat zoeken op typenummers van die bordjes je niet bijzonder veel zult vinden. Je kunt beter zoeken naar het typenummer van je notebook en kijken of ze daar losse moederborden voor hebben. Je moet eens op ebay oid rondkijken, daar zie je dit soort dingen nog voldoende langskomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenw64
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-06 15:34
maar er moet toch wel te achterhalen zijn welke type moederbord er in moet zodat ik het kan vervangen? Ik heb op ebay.de gekeken (meer aanbod) maar niet veel gevonden. Ook niet op replacedirect.com.
Is het niet mogelijk aan het moederbord te zien welk moederbord het is? Waar moet ik kijken. Ik heb het hier in mn hand maar ik zie overal dingen staan waar ik niet wijzer van wordt..

• the-virus-in-u
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-11-2023
typisch... mijn Asus A7M is er vandaag ook mee opgehouden... gister heb ik er nog op gewerkt en afgesloten toen ik naar huis ging, de volgende dag op werk gaf hij geen beeld meer. Ook geen piepjes of andere duidelijkheid dat hij nog werkte. Ik heb het idee dat de GPU het heeft begeven want ook de externe monitor werkt niet. Ik heb alles geprobeerd wat ik kon voor troubleshoots.

Btw, ik heb eerder ook al vreemde "glitches" meegemaakt met het beeld. Vreemde strepen enzo net als dat je vroeger zag met een CRT monitor op een verkeerde resolutie maar dan erger. 8)7 En af en toe zelfs tot zwart uitvallen. Blijkbaar was dit zijn laatste zucht :/

R.I.P. lappy :|