Toon posts:

Is dit EDO RAM???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als een reepje geheugen van 32 MB, 72 pinnen heeft en een toegangstijd van 60ns, hebben we het dan (zonder uitzondering) over EDO RAM??? Kreeg namelijk iets aangeboden, maar moet wel zeker zijn dat het EDO RAM is.

Alvast bedankt...

Verwijderd

(99,999999%) Ja volgens mij wel

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:42
Kan ook fastpage zijn volgens mij...

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 17:40
d'r zijn zeer weinig reepjes 32 MB FP in omloop, dus de kans is groot dat 't EDO is.
Waarom hebbie percee EDO nodig?
in de meeste gevallen (zo niet alle) werkt FP prima in een bak die ook EDO ondersteund

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Verwijderd

Topicstarter
In de compu (P150 MOBO weet ik niet uit mijn hoofd, ja ik weet het, hopeloos oud) zit nu 2 keer 8MB EDO, en ik wil er graag 2 keer 32MB bij plaatsen. Kan je er zomaar fastpage bij zetten, m.a.w. kan die combi met EDO, lijkt mij onwaarschijnlijk.

Verwijderd

Topicstarter
Waarom Fastpage geheugen als dat net zo duur is, zo niet duurder, dan EDO...???

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

FP en Edo zijn in principe even duur. De specs zijn ook vrijwel identiek. Ik weet zeker dat je FP in een EDO-systeem kan doen. Ik meen zelfs dat EDO in een FP systeem kan, maar dat doet er hier niet toe.

Interface is identiek, werking ook

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

maar het werd vroeger iig wel afgeraden om fd en edo tegelijk in een systeem te gebruiken.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

Topicstarter
Tnx allemaal, ik regel wel wat EDO.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
edo is volgens mij 60ns en FP 70..

ik heb hier 2 32MB FP reepjes.. bestaan dus wel.. zit ook nog 2 x 8MB EDO bij.. werktperfect samen.. alles draait op snelheid van de FP reepjes..

Verwijderd

Als zeker wil zijn of het edo is, dan kijk je even op het chipje zelf. Daar zie je een nummer staan. meestal uit 7 of 8 cijfers. als er 400 tot 402 in voorkomt heb je fastpage, ook al is het 60ns. 403 en daarboven heb je echte edo. :7
Pagina: 1