ik heb onlangs windows 7 en die heb ik dus proberen te installeren op een van mijn computer systemen, dat ging maar na een tijdje deed hij niks meer en was ik zo ongeduldig hem opnieuw op te starten met als gevolg dat hij helemaal niet me opstarte, toen heb ik de hdd in een andere computer gedaan en vanaf daar windows erop te zetten dat lukte vervolgens en start gewoon op en werkt prima, maar toen ik hem weer in mijn nieuwere systeem wilde zetten kreeg ik opstart problemen hij flitste snel een bluescreen en start vervolgens opnieuw op, dit blijft hij dus herhalen.
voordat ik windows 7 erop zette werkte dezelfde hdd op het nieuwe systeem goed en onder vista.
nu ben ik dus al een hele tijd bezig het aan de praat te krijgen nou ligt de oplossing nogal voor de hand denk ik want ik heb alleen een .iso bestand en die zou ik op een dvd moeten branden als bootable media maar ik heb sites afgezocht en gegoogled maar kon er zelf niet wijzer uit worden.
heeft iemand een idee hoe dit op te lossen is?
mijn systeem waar ik het op probeer te zetten:
mobo: msi 790fx-gd70
cpu: amd phenom II x4 955 3,2Ghz
4gig ddr3 geheugen
PS:als dit nie helemaal te volgen is vraag aub om nader uitleg
voordat ik windows 7 erop zette werkte dezelfde hdd op het nieuwe systeem goed en onder vista.
nu ben ik dus al een hele tijd bezig het aan de praat te krijgen nou ligt de oplossing nogal voor de hand denk ik want ik heb alleen een .iso bestand en die zou ik op een dvd moeten branden als bootable media maar ik heb sites afgezocht en gegoogled maar kon er zelf niet wijzer uit worden.
heeft iemand een idee hoe dit op te lossen is?
mijn systeem waar ik het op probeer te zetten:
mobo: msi 790fx-gd70
cpu: amd phenom II x4 955 3,2Ghz
4gig ddr3 geheugen
PS:als dit nie helemaal te volgen is vraag aub om nader uitleg