Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Toestenboord voor een ASUS eeepc 1101HA

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Mensen,

Ik ben op zoek naar een nieuw WIT toetsenbord (keyboard) voor mijn Asus 1101 HA Seashell

Echter ik weet niet welk model ik moet hebben of waar ik m kan vinden.. kan iemand mij

aub helpen?

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-11 18:37
Er bestaan toch geen speciale EEEpc toetsenborden? Ik zou zeggen, kies er eentje naar smaak uit :)

Deze is ontworpen voor de Wii, uiteraard ook met de pc te gebruiken: pricewatch: Logitech Cordless Keyboard For Wii

Of deze: pricewatch: Mtek K371F ErgoCompact Desktop Keyboard

Dit zijn iig betaalbare toetsenborden die er ook nog redelijk goed uitzien. Je kan ook voor een toetsenbord van Apple gaan, maar die kosten weer wat meer.

Verwijderd

Topicstarter
Dat snap ik, echter ik zoek een toetsenbord voor een netbook. En geen extern keyboard. Wie kan mij daarmee helpen?

Verwijderd

Misschien kan ik je eraan helpen.

Neem maar even contact op via profielgegevens!

Verwijderd

Topicstarter
Voor de geintereseerde: Ben naar het ASUScentrum hier in Sydney geweest, en ondanks dat ik helemaal geen garantiebewijzen oid bij me had, werd het binnen een dag opgelost. Er is een nieuw toetsenbord in mijn netbook geplaatst. Fantastische service van ASUS!!!