Toon posts:

Keuze tussen 2 Vaio's

Pagina: 1
Acties:
  • 278 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Bij deze mijn keuzes, hopelijk krijg ik een eerlijk en reëel antwoord.

Sony Vaio VGN-FW51JF/H

CPU Type Intel Core 2 Duo Mobile P7450
Moederbord Chipset Intel Mobile PM45
Geheugen Grootte 4GB
Video Chip Radeon Mobility HD4570
Hardeschijf Grootte 500GB
Optische Drive Type Blu-Ray / DVD+/-RW Combo

of de

Sony Vaio VGN-FW51MF/H

CPU Type Intel Core 2 Duo Mobile P8700
Moederbord Chipset Intel Mobile PM45
Geheugen Grootte 6GB
Video Chip Radeon Mobility HD4650
Hardeschijf Grootte 500GB
Optische Drive Type Blu-Ray / DVD+/-RW Combo

Ik kan de Sony Vaio VGN-FW51JF/H voor 800 euro kopen en de Sony Vaio VGN-FW51MF/H 1120 euro, bij het bedrijf waar ik werk via personeelskorting. Mijn vraag is, is het de 320 euro die de MF serie meer kost waard?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2009 23:25 ]

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:06

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Hoe kunnen wij nou weten of het voor jou de moeite waard is? Al helemaal als je niet erbij vertelt wat je ermee gaat doen :) Dit lijkt me een heel reëel antwoord.

[ Voor 13% gewijzigd door Gizz op 27-10-2009 23:29 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Ligt eraan wat je ermee gaat doen. Wil je ermee tekstverwerken, film kijken, internetten, emailen enzovoorts, NEEN. Wil je gamen, videobewerken, photoshoppen enzovoorts, miscchien wel.

Ps.
En dit soort topics mogen niet.

zie: CSL Beleid en [NBBG] Notebook Best Buy Guide topicoverzicht

I don't hate you, I nothing you

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:57

Saven

Administrator

ik zou voor de eerste gaan, meer dan 4gb geheugen komt niet echt voor, en het verschil in processor is minimaal terwijl er wel een betere videokaart tegenover staat.

Verwijderd

Topicstarter
Het is mijn desktop vervanger, dus wil hem voor school gebruiken (Technische Informatica), maar ook om te gamen, films, internetten, websites bewerken, enz...

@ipazza, waar hoort dit topic dan :$

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-12 19:46
Saven schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:31:
ik zou voor de eerste gaan, meer dan 4gb geheugen komt niet echt voor, en het verschil in processor is minimaal terwijl er wel een betere videokaart tegenover staat.
De Ati 4650 is dacht ik toch echt beter dan de Ati 4570.

Maar of hij het extra beetje geld echt de moeite waard is, ik denk dat je met beide kaarten toch vooral met je settings op medium games zal moeten spelen. Ik weet in iedergeval dat de desktop versie van de 4650 serie een hele fijne kaart is.
Persoonlijk vind ik het verschil trouwens niet de extra 320 euro waard. Ik zou voor de eerste gaan.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:23
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat laptops uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van CSL Notebook Buy Guide. Ook de NBBG ([NBBG] Notebook Best Buy Guide topicoverzicht) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua notebooks.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.