Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bestandsbeheer (kopieren, deleten etc) lukt niet meer in XP

Pagina: 1
Acties:

• MegaJurk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Topicstarter
Ik heb sinds een paar dagen het probleem dat ik in Windows XP geen bestanden meer kan verwijderen, kopieren etcetera. Zodra ik met de rechtermuisknop op een bestand klik of in Explorer een bestand selecteer en bijvoorbeeld vervolgens wil kopieren of knippen er een foutmelding over kernel32.dll volgt, mijn scherm even leeg wordt en vervolgens alle icoontjes weer verschijnen.

Ik kan gewoon internetten, programma's openen etc, heel vreemd.

Ik dacht dat het misschien aan SP3 lag, die heb ik verwijderd maar in SP2 nog zelfde probleem.

Het is een oudere pc met een continue geupdate XP die al 6 jaar geleden voor het eerst is geinstalleerd.

Iemand een idee?

• MegaJurk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Topicstarter
Toch iemand een idee, is de Windows installatie gewoon verrot en zal een clean install alles oplossen?

Ik wil een kleine update uitvoeren met een nieuwe harde schijf en meer geheugen en ik wil niet het risico lopen dat het ergens anders door komt en ik na de update nog steeds die problemen heb, bijvoorbeeld omdat de harde schijf controller op mijn mobo defect is ofzo.