Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Cellspacing niet vermeld in UBB-faq maar ook geen uitwerking

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Als je in je fotoalbum een RML-output genereert staat er in de table-tag het volgende:
code:
1
[table cellpadding=15 cellspacing=1 border=0]

Nu sloeg ik de UBB-faq er op na, maar hier staat de cellspacing niet in vermeld.

Na de output even in m'n notepad te previewen en de cellspacing op 10 of zelfs 100 gezet te hebben blijkt gewoon dat deze waarde in de Tweakers layout helemaal geen nut heeft. Ook in de _NG-layout doet ie niets.

Misschien handiger deze er gewoon uit te slopen in de RML-output en anders te vermelden in de UBB-faq.

[ Voor 3% gewijzigd door Wiethoofd op 27-10-2009 18:39 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

De cellspacing wordt iig standaard op 0 gezet in de HTML. Wellicht een klein bugje, want het kan weleens handig zijn om cellspacing te gebruiken :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:55

crisp

Devver

Pixelated

mja, er heeft nog nooit iemand om cellspacing gevraagd dus vooralsnog lijkt het me onnodig om daar support voor in te gaan bouwen. Het klopt inderdaad dat er niets mee gedaan wordt dus ik zal het uit de RML gooien :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.