Fouten in HD5870 (tri-)crossfire review

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:19
HD 5870's in Crossfire en tri-Crossfire getest
quote: Redactie
Als extraatje hebben we, naast het benchen van de twee HD 5870's in Crossfire, nog een derde HD 5870's op het moederbord geplaatst. Zelfs de meest zware spellen zijn met deze setup bedwongen.
Kleintje, maar het is er wel een ;)

én dan gelijk nog maar een ;)
. Maar is het ook nodig om twee HD 5870's of zelfs HD 5879's in Crossfire te zetten?
op deze pagina ;)

En als laatste (sorry als ik tegen topicregels inga! :X):
Twee HD 5870's ploegen op hun dooie gemak door praktisch elke benchmark heen die ze voorgeschoteld wordt. In sommige spellen is één HD 5870 ruim afdoende, maar in bijvoorbeeld Clear Sky of Crysis Warhead kunnen op 1920 bij 1200 beeldpunten alle instellingen zonder blikken of blozen op zijn hoogst gezet worden.
Het onderstreepte gedeelte spreekt zichzelf tegen. Het zegt dat soms een kaart voldoende is, maar dat je in een aantal spellen hoge resoluties (super) goed kan spelen.

Dit moet óf suggestie 1, óf suggeste 2 zijn, dacht ik :)

Suggestie 1:
In sommige spellen is één HD 5870 ruim afdoende, zoals in bijvoorbeeld Clear Sky of Crysis Warhead, daar kan op 1920 bij 1200 beeldpunten alle instellingen zonder blikken of blozen op zijn hoogst gezet worden.

Suggestie 2:
In sommige spellen is één HD 5870 ruim afdoende, maar in bijvoorbeeld Clear Sky of Crysis Warhead, kan je daarmee niet op 1920 bij 1200 beeldpunten alle instellingen zonder blikken of blozen op zijn hoogst zetten.

Correct me if i'm wrong ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Harrie

NederVlaming

een derde HD5870 is correct, er is tenslotte maar 1 derde.
Maar wat betreft de andere twee ben ik het met je eens.

edit: Ah oke, dan was het al heel snel bijgewerkt _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door Harrie op 27-10-2009 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:19
Klopt, maar er staat dus een 's, die er niet moet zijn ;)