Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Probleem, ik krijg het niet voorelkaar om een game (eve-online) op 2 schermen te krijgen. Ik
heb de windows desktop 1 grote, maar de werkbalk blijft maar op 1 staan en loopt niet door naar
mijn 2e monitor. In de game heb ik niet meer de optie voor 2560x1024 maar max 1280x1024.
Wat ik ook opmerkelijk vind is dat ik windows nog steeds zie op de andere monitor. Normaal gaat die op standby. Als ik iets in dat scherm doe ga ik uit de game weer naar windows.
Kan iemand mij beetje verder helpen?
-Directx laatste versie
-videocard driver laatste versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Heb je hier wat aan:

Guided Help: Dual monitor setup is easy in Windows 7!
Work and play better with multiple monitors

Je had zelf toch zelf wel wat beter kunnen zoeken, door dit in te tikken krijg je echt voldoende hits die je bruikbare tips geven
multi monitor windows 7 (12.500 hits)

edit:

Of op deze manier:
dual-monitor gaming windows 7 (19.800.000 hits)

[ Voor 49% gewijzigd door Turdie op 27-10-2009 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakashi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 13:28

kakashi

respect my authoritah

dit is gewoon standaard van windows.
je zou meschien kunnen proberen om je windows instellingen op stetch te zetten, ik zou zelf op dit moment niet weten hoe het moet zit niet achter me eigen pc.

je zou ook deze (Dualhead2Go) hardware kunnen proberen. deze maakt van je 2 schermen 1 scherm in windows

EDIT:
ik denk dat wat hij bedoelt is dat hij wil gamen over 2 schermen en dat hij dus wel al 2 schermen heeft aangesloten op zijn pc

[ Voor 41% gewijzigd door kakashi op 27-10-2009 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Je zou ook nog de tool kunnen proberen, die zag ik veel als tip voor bij komen. Lijkt ook goed te werken bij games.
UltraMon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt! ik zal die ultramon proberen. En idd ik heb al twee monitoren aangesloten en ze werken. Alleen niet in game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Het probleem dat jij hebt, is dat je in Windows XP de mogelijkheid had om je beeld te 'stretchen' over meerdere monitors, dus je Windows bureaublad wordt in plaats van 2x 1280x1024, 1x 2560x1024. Daar heb je dus ook die resolutie die je bij EVE kon instellen.

En nou kan je dus niet die optie terug vinden in Windows 7. Het schijnt nu wel weer mogelijk te zijn, in Vista kon dit namelijk niet meer. Dus het zou wel ergens in je drivers moeten staan, of het komt in de toekomst ooit nog eens terug. Ik kan zo namelijk niet zien of het er op dit moment in zit.

Btw, Ultramon zal hier (denk ik) geen effect bieden, ook al is het een heel handig programma ;)

edit: ik weet zo niet waar ik XP vandaan haal, klopt het wel dat je dit eerst deed op XP? anders is mijn uitleg een beetje zinloos geworden :P

[ Voor 9% gewijzigd door TrekDude101 op 27-10-2009 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yo dude,

Klopt helemaal ik draaide tot vanmiddag xp. Ik weet nu dat ik naar die stretch optie moet zoeken.
tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oh nog 1 ding, in eve, ultramon en windows heb ik 2 videokaarten. 1 voor elke monitor en de monitoren worden niet herkend (1.algemeen pnp-beeldscherm on NVIDEIA GeForce GTX260 & 2.algemeen pnp-beeldscherm on NVIDEIA GeForce GTX260) , maar in de nvidia controlpanel worden ze wel herkend. :? staat dit los van je verhaal trekdude?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Dat is geen probleem, dat betekend gewoon dat er dus twee beeldschermen aangesloten zijn. Je moet denk ik in je nVidia drivers ergens een instelling zoeken met betrekking tot meerdere beeldschermen, daar zou het tussen moeten staan, mits het dus ook in die drivers voor windows 7 zit
Pagina: 1