Toon posts:

Coolermaster koelers???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er wat over gelezen ,maar ik weet nou niet of je die moet gebruiken op je Tb ,als ik bij een winkel een nieuwe processor koop krijg j er zo'n coolermaster koelertje bij,wie weet of dat wel te vertrouwen is???
Of dat ik beter meteen een ander koelertje erop an zetten,zoja welke??

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-08 15:56

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik heb een coolermaster DP5-6H51 op een Tbird 750@900. Temp stressed (van de cpu) is 53 graden celcius....

Verwijderd

die koeler heb ik ook besteld,is ie een beetje stil of zo lawaairig als een straaljager nee toch:?. ;)

Verwijderd

Ik heb ook de DP5-6H51, met 3 80mm fans erboven@ 7 Volt, op 1000mhz issie stressed 34 graden...

Ik heb wel de fan vervangen, omdat ie na een maand of 2 erg veel herrie begon te maken, maar dit zal wel een enkel geval zijn...imho een zeer goeie koeler voor een lage prijs!

Verwijderd

Ik heb ook zon coolermastertje op mijn Dondervogel 900 mhz 8-)
zeer goed ding, idle 48 stressed 55

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Je zou coolermaster zo kunnen zien: Redelijke prestaties tegen een enorm lage prijs.

Niet echt een die-hard-overclockers-coolertje...

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-08 15:56

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zondag 04 maart 2001 16:36 schreef mbitnl het volgende:
Ik heb ook de DP5-6H51, met 3 80mm fans erboven@ 7 Volt, op 1000mhz issie stressed 34 graden...

Ik heb wel de fan vervangen, omdat ie na een maand of 2 erg veel herrie begon te maken, maar dit zal wel een enkel geval zijn...imho een zeer goeie koeler voor een lage prijs!
PLAAAAAAAAAATJEs graag.... 8-)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:02
Heb ook zo'n Coolermastertje, houdt mijn Athlon 800@950 stressed op 43 graden (vrij koele kamer en 3 x Delta 80mm MP casefans) dus voor het geld zeker een fijne koeler. Kwa geluid :? Hoor em niet boven de rest van de fans uit :)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Coolermasters coolen niet, ze verkoelen hooguit wat..Maar ze maken weinig lawaai en kosten weinig

Verwijderd

Ik had een coolermaster en die hoorde ik na een maand al buiten de kast. De fan sleepte aan :(

Verwijderd

CB -> Ze koelen best redelijk hoor en zeker voor het geld. Ik had een coolermaster van 25 gulden die het beter deed dan een spire orb van 40 gulden. Heb nu een Fop32 met een betere fan, dat koelt echt :)

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Er was laatst een test van veel koelers bij ome-tom met o.a. die coolermaster dingen en ze deden het best redelijk, natuurlijk geen top maar dat mag je ook niet verwachten voor dat geld. In combinatie met wat koelprut houden ze mijn C600@900 koel genoeg om nu dit te kunnen tikken of een spelletje te spelen (927@1.8 volt gaat ook, maar hoger moet de fsb naar 112 en das ff te veel van het goede)
Temp van mijn CPU weet ik niet, omdat een bh6 dat niet ondersteund :( en welke ik heb :? die van 28,0 piek bij eynstein vandaan.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

heb ook de DP5-6H51 en hij is stillllll :):):):):):)

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
[quote]Op zondag 04 maart 2001 16:45 schreef r0ck3t het volgende:
Ik heb ook zon coolermastertje op mijn Dondervogel 900 mhz 8-)
zeer goed ding, idle 48 stressed 55

Ik had een TB 800 met een coolermaster stressed 39 ???? en heb nu een spire en nu wordt ie maar 49c

Verwijderd

Sinterklaas een Fop koelt inderdaad pas echt. Ik heb ook een spire orb gehad...maar die vond ik ook niet echt super. Mijn huidige Coolerprutser koelt zelfs beter.

Ik wil wel een andere koeler (alpha ofzo) maar da past niet in de kas
Pagina: 1