Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
eh hoe wil je dat ik naar je toe mail:? check ff je profile en je snapt wat ik bedoel.Op zondag 04 maart 2001 16:07 schreef ThaKILLAH het volgende:
Heb de handleiding van winroute voor je in pdf, als je hem moet hebben moet je maar mailen.
je kunt me mailen op resettim@hotmail.com
alvast bedankt!
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!
Je kan hem ook downloaden van de site van winroute (tinysoftware) .....
Maar wanneer je op je pc een proxyserver gaat draaien.. Dan ziet je kabelprovider dat toch?? Waardoor je een fikse boete riskeert...
Verwijderd
Waarom zou je zelf geen proxyserver mogen draaien?Op zondag 04 maart 2001 16:40 schreef DaRKoNe het volgende:
Eeehmmm... Correct me if I'm wrong..
Maar wanneer je op je pc een proxyserver gaat draaien.. Dan ziet je kabelprovider dat toch?? Waardoor je een fikse boete riskeert...
dat is makkelijker in te stellen. maareh welke moet ik nou configureren? degene die internet verbinding heeft of die met het netwerk verbonden is?
Verwijderd
AllebeiOp zondag 04 maart 2001 18:12 schreef ReseTTim het volgende:
stop maar met deze topic want ik ben weer overgestapt naar WinRoute LITE 4.1.
dat is makkelijker in te stellen. maareh welke moet ik nou configureren? degene die internet verbinding heeft of die met het netwerk verbonden is?
Verwijderd
AllebeiOp zondag 04 maart 2001 18:12 schreef ReseTTim het volgende:
stop maar met deze topic want ik ben weer overgestapt naar WinRoute LITE 4.1.
AMD XP 2100+ | Epox 8K3A+ | 512MB pc2700 Samsung | 2 * 80GB Maxtor D740x raid 0 | Leadtek GF4 Ti 4400 | LiteOn DVD-Rom 16/48 | LiteOn 48124/48 | Chieftec Dragon DX 01B-D | Nec floppy | Realtek + 3Com NIC
Op zondag 04 maart 2001 18:12 schreef ReseTTim het volgende: maareh welke moet ik nou configureren? degene die internet verbinding heeft of die met het netwerk verbonden is?

On = NAT, op de public interface.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
jep dat is prima.... nu laat je clients als gateway en dns je server ip invullen en klaar.Op zaterdag 15 december 2001 00:42 schreef BackSlash32 het volgende:
[..]
[afbeelding]
On = NAT, op de public interface.
Verwijderd
Je moet btw NAT uitvoeren op de kaart die verbinding heeft met je ISP
En ehhh al helmaal niet met een proxy gaan surven want dat is veel trager....