Wat zijn psies de instellingen van Winroute PRO???

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
ik heb op jullie verzoek winroute PRO 4.1 geinstalld. nu is mijn proxy server IP hetzelfde als het netwerkkaart nl. 192.168.10.1 . eerst had ik ook nog een DNS aan gevinkt maar die heb ik nu maar weggehaald, en zoekt nu auto een DNS.

nu heb je ook nog NAT zodat je volgensmij kan instellen wat je wilt delen. nu is mijn vraag kheb dus omdat in deze pc internet binnekomt 2 netwerkkaarten erin welke moet ik dan ON zetten voor NAT? degene die verbinding heeft met de kabel of diegene met het netwerk?

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Heb de handleiding van winroute voor je in pdf, als je hem moet hebben moet je maar mailen.

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
Op zondag 04 maart 2001 16:07 schreef ThaKILLAH het volgende:
Heb de handleiding van winroute voor je in pdf, als je hem moet hebben moet je maar mailen.
eh hoe wil je dat ik naar je toe mail:? check ff je profile en je snapt wat ik bedoel.

je kunt me mailen op resettim@hotmail.com

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

en ook naar ocf81@gmx.net plz?

alvast bedankt!

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!

• Speedy_J
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Speedy_J

...........

die handleiding is hetzelfde als de help file...
Je kan hem ook downloaden van de site van winroute (tinysoftware) .....

• DaRKoNe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
Eeehmmm... Correct me if I'm wrong..
Maar wanneer je op je pc een proxyserver gaat draaien.. Dan ziet je kabelprovider dat toch?? Waardoor je een fikse boete riskeert...

Verwijderd

Op zondag 04 maart 2001 16:40 schreef DaRKoNe het volgende:
Eeehmmm... Correct me if I'm wrong..
Maar wanneer je op je pc een proxyserver gaat draaien.. Dan ziet je kabelprovider dat toch?? Waardoor je een fikse boete riskeert...
Waarom zou je zelf geen proxyserver mogen draaien? :? En wie doet dat trouwens nu niet met een kabel/adsl/whatever aansluiting? :9

Verwijderd

Volgens mij is je mailbox vol he!!!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
stop maar met deze topic want ik ben weer overgestapt naar WinRoute LITE 4.1.

dat is makkelijker in te stellen. maareh welke moet ik nou configureren? degene die internet verbinding heeft of die met het netwerk verbonden is?

Verwijderd

Op zondag 04 maart 2001 18:12 schreef ReseTTim het volgende:
dat is makkelijker in te stellen. maareh welke moet ik nou configureren? degene die internet verbinding heeft of die met het netwerk verbonden is?
Allebei :) Maar het belangrijkste is dat je weer toegang hebt naar internet via de comp. waar winroute op is geinstalleerd :9 De rest komt wel met een dynamisch adres

Verwijderd

Op zondag 04 maart 2001 18:12 schreef ReseTTim het volgende:
Allebei :) Maar het belangrijkste is dat je weer toegang hebt naar internet via de comp. waar winroute op is geinstalleerd :9 De rest komt wel met een dynamisch adres. succes!

• casio1983
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-04 13:43
ja he je ISP mag je geen eens pingen laat staan dat ze zien dat je en proxy draaid

AMD XP 2100+ | Epox 8K3A+ | 512MB pc2700 Samsung | 2 * 80GB Maxtor D740x raid 0 | Leadtek GF4 Ti 4400 | LiteOn DVD-Rom 16/48 | LiteOn 48124/48 | Chieftec Dragon DX 01B-D | Nec floppy | Realtek + 3Com NIC

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op zondag 04 maart 2001 18:12 schreef ReseTTim het volgende: maareh welke moet ik nou configureren? degene die internet verbinding heeft of die met het netwerk verbonden is?
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/blofnet/helpdesk/wrint.jpg

On = NAT, op de public interface.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Op zaterdag 15 december 2001 00:42 schreef BackSlash32 het volgende:

[..]

[afbeelding]

On = NAT, op de public interface.
jep dat is prima.... nu laat je clients als gateway en dns je server ip invullen en klaar.

Verwijderd

op www.resettim.f2s.com staat een handleiding hoe winroute in te stellen

Verwijderd

Winroute Pro is makkelijk :)

Je moet btw NAT uitvoeren op de kaart die verbinding heeft met je ISP ;)

En ehhh al helmaal niet met een proxy gaan surven want dat is veel trager....
Pagina: 1