tems. Ik heb zojuist per ongeluk een bericht verstuurd met webmail van planet. Nu wilde ik echter terugzien wat ik heb verstuurd door te kijken naar map sent items. Misschien had ik per ongeluk op send gedruk?!
Hier staat hij echter niet tussen. Het bericht staat ook niet in postvak uit oid.
Weet iemand of het bericht is verzonden, of is er niks gebeurd? (wat ik hoop)
Ik heb al op internet lopen zoeken, maar dit is niet echt een veelvoorkomend probleem
het bestand bevatte een bijlage, misschien dat hij weergeeft dat hij het bericht is beantwoord als het bestand wordt geopend oid?
Hopelijk weet iemand het antwoord.
Vragen of diegene het bericht wil verwijderen is geen optie, die is al lang en breed geopend als het daadwerkelijk is verzonden.
bvd
Hier staat hij echter niet tussen. Het bericht staat ook niet in postvak uit oid.
Weet iemand of het bericht is verzonden, of is er niks gebeurd? (wat ik hoop)
Ik heb al op internet lopen zoeken, maar dit is niet echt een veelvoorkomend probleem
het bestand bevatte een bijlage, misschien dat hij weergeeft dat hij het bericht is beantwoord als het bestand wordt geopend oid?
Hopelijk weet iemand het antwoord.
Vragen of diegene het bericht wil verwijderen is geen optie, die is al lang en breed geopend als het daadwerkelijk is verzonden.
bvd