[Antamedia] Ervaring met gebruik?

Pagina: 1
Acties:

• NitroTec
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2025
Allereerst hoop ik dat de topictitel juist is, en alvast mijn excuses als dit draadje hier niet juist staat

Op dit moment zijn wij ons aan het orientern op het gebruik van Antamedia bij een van onze klanten. Gezien de eisen en wensen v.s functionaliteit sluit dit gewoon erg goed aan.
Voordat wij willen doorpakken zijn we echter erg benieuwd naar gebruikers ervaringen in vergelijkebare branches. (Evenementen / 500k bezoekers per jaar)

Antamedia werkt echter via resellers, en deze staan er (begrijpelijk..) niet om te springen om ons in contact te brengen met hun klanten. Op internet is wel veel te vinden, maar dit geeft natuurlijk nooit het vertrouwen (juisheid) dan direct contact met gebruikers.

Daarom ben ik hard op zoek naar iemand / organisatie die zakelijk ervaring heeft met het gebruik van Antamedia als hotspot software? Wij zouden graag een moment (telefonisch) inhoudelijk willen schakelen over ervaringen met grote hoeveelheid gebruikers, valkuilen en algemene ervaring van 'eindgebruikers'...!?

Dont work hard, just party!