Als ik Ra2 over het netwerk probeer te spelen dan zie ik wel spelers in de Loby maar als iemand een spel maakt niet, andersom ook niet. Wat kan hier fout zitten?
heb je internet via de kabel?
zo ja dan moet je de netwerk kaart van kabel uitschakelen in het systeem
is volgens mij bij alle westwood spellen hij pakt vanzelf de netwerk kaart en dat kan wel eens de verkeerde zijn.
dat was bij mij tenminste
is volgens mij bij alle westwood spellen hij pakt vanzelf de netwerk kaart en dat kan wel eens de verkeerde zijn.
"If u do something do it with style, or do it at all."
Ik had dit probleem laatst ook op een lan.... alleen weet ik de oplossing niet 
toch wel jammer want RA2 is wel geinig... voor een uurtje of zo
toch wel jammer want RA2 is wel geinig... voor een uurtje of zo
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
ok tnx ik zal het volgende keer uitproberen...Op zondag 04 maart 2001 21:56 schreef jazzVL het volgende:
heb je internet via de kabel?
Alle settings wel goed van het netwerk? En ook IPX geinstalleerd?
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Zoals iemand in deze thread al eerder zei is de oplossing het IPX/SPX protocol installeren. (Toen ik alleen TCP/IP geinstalleerd had kon ik alleen over het internet multiplayeren [he, leuk werkwoord]).
Greetz.
Greetz.
Als hij geen ipx had geinstalleerd dan had hij geeneens een andere speler kunnen zien! Deductief denken..
ik blijf het toch houden op een tweede netwerk kaart die hij moet uitschakelen:)
"If u do something do it with style, or do it at all."
Hier staat denk ik het antwoord (mijn eigen topic van een week geleden)
[topic=134152]
(check mijn laatste replaai)
[topic=134152]
(check mijn laatste replaai)
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Pagina: 1