Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Windows Genuine Advantage

Pagina: 1
Acties:
  • 282 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal

weet iemand toevallig hoe ik ik deze update kan verwijderen

(Windows Genuine Advantage)

dan weten jullie vast wel wat ik bedoel want ik wordt gek van die melding |:(

nu heb ik gelezen dat het niet mogelijk is maar jullie kennende _/-\o_

gr

Verwijderd

Met een legale versie van office zou je die melding niet moeten krijgen.

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-11 09:30

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Lees het Het algemeen beleid eens door, en dan voornamelijk het stukje Het algemeen beleid #verbodencopyright. Daar vind je alles wat je moet weten!

Rail Away!

• roeleboel
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

roeleboel

en zijn beestenboel

Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:35:
Met een legale versie van office zou je die melding niet moeten krijgen.
En omdat ook Microsoft af & toe een steekje laat vallen in de genuine advantage: als ie het toch geeft, bel even naar Microsoft, die mensen helpen je graag verder.

De makkelijkste manier om hyprocrieten boos te krijgen? Confronteer ze met hun eigen uitspraken...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

roeleboel in "Windows Genuine Advantage" vat het helemaal goed samen :)

Als illegaal: het lijkt me niet nodig om je te helpen met fouten die optreden doordat je een brakke warez-versie gebruikt. De oplossing is heel simpel: ga voor een van de gratis alternatieven of geef een paar tientjes uit.

Als legaal: dit is iets waar wij moeilijk mee kunnen helpen. Inderdaad zul je MS moeten bellen. Je hebt zat betaald om een beetje service te krijgen door een (als OS en OFF netjes gekocht zijn en je geen rare fratsen hebt uitgehaald) falend kopieerbeveiligingsysteem :)

[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 27-10-2009 10:19 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.