Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik wou gisteren mijn MSI P55-CD53 flashen met de nieuwste BIOS maar helaas is dit mislukt. Nadat mijn PC opnieuw gestart was kreeg ik niks meer op mijn scherm maar alle onderdelen zijn wel opgestart en voorzien van stroom.

Is er iemand die wat tips voor mij heeft hoe ik het moet herstellen? of moet het binnen voor RMA?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2009 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 22:00
Heeft dit MSI moederbord niet toevallig ook M-flash :? Volgens de site van MSI wel. Kijk hier eens:
MSI M-flash.
[edit]
Mm.. werkt dit niet alleen als je bios het nog doet :? Uit het verhaal zou ik zeggen dat je met die USB stick je bios opnieuw kan flashen... Er zit geen dual bios op. Als je met die USB stick verder niets kan, dan zou je hem inderdaad voor RMA moeten aanbieden (of een andere Tweaker moet nog een idee hebben natuurlijk).

[ Voor 36% gewijzigd door IJnte op 27-10-2009 14:35 ]

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bilderbeek
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 14:40
Even een resetje doen lijkt me. Instructies daarvoor staan in de handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Ik heb even wat navraag voor je gedaan. Mochten de tips hierboven niet werken, stuur dan even een mail naar msi-info@msi.eu met daarin het probleem uitgelegd. Zo wordt het bij ons geregistreerd en kunnen we je verder proberen te helpen via de officiele kanalen. Het probleem kan misschien op een manier worden opgelost waarbij RMA waarschijnlijk niet nodig is.

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het al met een USB Stick via M-Flash geprobeerd maar het werkt niet. Met een diskette via de AMIBIOS8 manier een recover zal ook niet gaan omdat de ROM van mijn mobo 4MB groot is. Ik zal direct CJ zijn raad opvolgen en een mailtje sturen. Als er nog tips zijn ondertussen wil ik het zeker eens proberen.