Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjebart
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-03-2023
Ik heb een bijzonder vreemd probleem met mijn htpc. De behuizing is een Antec Fusion Remote MAX. Daarin zit een lcd-display die o.a. via USB op het moederbord (via interne usb-header) wordt aangesloten. In mijn geval is het mobo een ASRock Wolfdale1333-D667. Verder zit op het systeem een Microsoft IR ontvanger voor het Media Center keyboard aangesloten. Als ik iets type springt continu om de zoveel tijd de computer op tilt. Het lijkt dan net of het keyboard continu de 5 indrukt. Als ik een zoek- of adresbalk selecteer wordt die continu gevuld met een oneindige rij 5-en. Gevolg is dat er uiteindelijk continu een error-ding-geluid klinkt en fatsoenlijk werken met de pc wordt onmogelijk. Als ik de usb-stekker van het lcd-display van de header haal heb ik het probleem niet meer. Ook een andere header gebruiken biedt geen soelaas. Nu heb ik dus het lcd-display maar afgekoppeld, wat dan wel weer als gevolg heeft dat de verlichting van het display 24/7 brandt, of de pc nou aan staat of niet. Iemand enig idee wat een oplossing zou kunnen zijn? (nieuwste bios en drivers zijn al geïnstalleerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heb je het probleem ook met een "normaal" ps2/usb keyboard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjebart
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-03-2023
hmz, vooralsnog niet... Misschien toch een conflict tussen de ontvanger van de kast en de losse Media Center ontvanger. Hopen dat het zo blijft.