Ik kwam recentelijk de nieuwste windows live mail tegen. Vond ik net wat beter ogen dan mijn huidige outlook 2007. Ik installeerde windows live mail en die importeerde automatisch van windows mail (de standaard client van vista) en het probleem is dat die sinds 11-8-09 niet meer gebruikt is maar de outlook 07.
Het lukt me niet om te importeren van outlook 07 met windows live mail. Windows mail heeft wel een optie om van outlook te importeren maar dan krijg ik foutmelding
Ik heb gegoogeld, en hier op het forum gezocht. Mogelijke oorzaken waren dat outlook is geuninstalleerd (is niet het geval) of dat outlook niet de standaard emailclient was (zijn alle 3 om de beurt standaard geweest).
Ook heb ik de berichten rechtstreeks gekopieerd (drag en drop) naar buroblad en van daaruit naart windows live mail maar lukt dus ook niet.
Overal op het net hebben ze vooral over outlook express (heb ik niet). Office 2007 heb ik opnieuw geinstalleerd maar dat helpt niks.
Ben een beetje ten einde raad?
Het lukt me niet om te importeren van outlook 07 met windows live mail. Windows mail heeft wel een optie om van outlook te importeren maar dan krijg ik foutmelding
Dit krijg ik ook te zien bij importeren uit exchange maar bij de andere 2 opties (outlook express 6 en windows mail 7) niet."Berichten kunnen niet uit MAPI-client worden geimporteerd. MAPI is niet op deze computer geinstalleerd of er is een fout opgetreden tijdens initialisatie".
Ik heb gegoogeld, en hier op het forum gezocht. Mogelijke oorzaken waren dat outlook is geuninstalleerd (is niet het geval) of dat outlook niet de standaard emailclient was (zijn alle 3 om de beurt standaard geweest).
Ook heb ik de berichten rechtstreeks gekopieerd (drag en drop) naar buroblad en van daaruit naart windows live mail maar lukt dus ook niet.
Overal op het net hebben ze vooral over outlook express (heb ik niet). Office 2007 heb ik opnieuw geinstalleerd maar dat helpt niks.
Ben een beetje ten einde raad?