Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Na het installeren van Windows 7 op een Acer Aspire M5100 blijft mijn PC hangen na de melding "Verifying DMI Pool Data".
De installatie van Windows 7 is vlekkeloos verlopen. Echter treedt bovenstaand probleem op na de laatste keer opstarten tijdens de installatie.

Ik heb via Google al naar een oplossing gezocht. Ookal zijn er tig mensen met het zelfde probleem, ik kan nergens een concrete oplossing vinden die voor mij werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb net hetzelfde probleem met net dezelfde pc.
Heb jij het ondertussen opgelost gekregen ?
zoja kun je me vertellen hoe aub ?

Alvast dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exact hetzelfde probleem op de Acer Aspire L5100.

intikken van "del" tijdens het starten en alle instellingen op alle pagina's terugzetten naar default heeft geen effect.
Installeren van 32 bits of 64 bits heeft geen effect.
Format van C: en D: heeft geen effect

Voor de recovery schijn je Alt F10 te moeten intikken tijdens het starten. Dat staat nergens en nu is de pc dus niet meer te recoveren. Slimme jongens bij Acer.

Maar nog geen oplossing, dus als iemand iets weet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderen van de oude c schijf en vervolgens uitbreiden van de eerste partitie, die daarna c schijf is. Opnieuw Windows 7 installeren, werkt ook niet. Andere volgordes van partities en schijfnamen en formatteren werken ook niet.
Overigens heb je voor de recovery vanaf recovery dvd''s een externe dvd-speler nodig volgens de Acer website. Helaas ken ik niemand die dat heeft.

Heeft iemand al een werkende methode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DIT was bij mij de oplossing....

Wederom booten van Windows 7 DVD en dan Repair Windows kiezen.
Dan naar de command prompt optie en dan typen BOOTREC.EXE /FIXBOOT.
sluit command promt en select restart.

Dit werkt ook voor Vista.