Verwijderd
Prijs <--> Kwaliteit
Prijs ---> AMD (helft tsjieper)
Kwaliteit ---> AMD = Intel
Simpele keuze dacht ik zo...
Prijs ---> AMD (helft tsjieper)
Kwaliteit ---> AMD = Intel
Simpele keuze dacht ik zo...
Verwijderd
Amd is goedkoper dan Intel,en vaak sneller,maar als je meer stabiliteit wilt kies dan voor Intel,geen gezeik met drivertjes enzo,Amd heeft ook veel last van afbrokkelende core als je een koeler erop wilt zetten.
Mijn mening = Amd
Mijn mening = Amd
Verwijderd
jezus, hoeveel van deze "amd of intel" topics komen er nog?? Voorlopig zo'n 10 per week, dus ik denk dat er al meer dan genoeg boven komt als je die search eens zou gebruiken, die zit er niet voor niets op...
Voordelen AMD:
- presteert beter, behalve in 'Intel-geoptimaliseerde' programma's
- is goedkoper
- is beter over te clocken
Nadelen AMD:
- core is snel kapot, kan met shim/spacer voorkomen worden
- wordt warmer, heeft dus een betere koeler nodig. Die zijn voor 30,- al te krijgen, dus dat is niet zo'n probleem
Overigens zijn AMD-based systemen helemaal niet per definitie instabieler dan Intel-based.
- presteert beter, behalve in 'Intel-geoptimaliseerde' programma's
- is goedkoper
- is beter over te clocken
Nadelen AMD:
- core is snel kapot, kan met shim/spacer voorkomen worden
- wordt warmer, heeft dus een betere koeler nodig. Die zijn voor 30,- al te krijgen, dus dat is niet zo'n probleem
Overigens zijn AMD-based systemen helemaal niet per definitie instabieler dan Intel-based.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Verwijderd
Shim/spacer??? kun je me daar iets meer over vertellen??[b]Op zondag 04 maart 2001 15:47 - core is snel kapot, kan met shim/spacer voorkomen worden
Verwijderd
Tuurlijk, als er iets is waar ik je mee kan helpen, dan zal ik dat zeker doen. Maar als 10 keer per week de zelfde vraag komt dan word ik daar een beetje ziek van, sorry...Op zondag 04 maart 2001 15:47 schreef Abit-Force het volgende:
sorry hoor
niet meteen boos worden
je mag reageren hoeft niet.
Als je dit in SU zet, zoals je hier gedaan hebt, wil je dan ff een link naar dit topic erbij zetten, is wel zo handig voor de adjesOp zondag 04 maart 2001 15:42 schreef MREn het volgende:
jezus, hoeveel van deze "amd of intel" topics komen er nog?? Voorlopig zo'n 10 per week, dus ik denk dat er al meer dan genoeg boven komt als je die search eens zou gebruiken, die zit er niet voor niets op...
Edit: is gedaan, laat dus maar...
Verwijderd
en wederom: searc...is gisteren nog een topic over geweest...gewoon ff zoeken naar "shim"Op zondag 04 maart 2001 15:48 schreef HaRdGaMeRs het volgende:
[..]
Shim/spacer??? kun je me daar iets meer over vertellen??
omdat ik de beroerdste niet ben, hier staat ie: [topic=103778]
Verwijderd
Dank u,de volgende keer ga in meteen naar de searchOp zondag 04 maart 2001 15:50 schreef MREn het volgende:
[..]
omdat ik de beroerdste niet ben, hier staat ie: [topic=103778]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()