Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop ongevraagd uit slaapstand (Vista)

Pagina: 1
Acties:

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-11 19:00
Ik heb een vervelend probleem. Sinds enige tijd start mijn laptop klokslag 17.00 uur automatisch op uit de slaapstand.
Bij taakplanner zijn er geen taken die de computer uit standby mogen halen.
Bij apparaatbeheer is er geen apparaat dat de computer uit standby mag halen .
Bij logboeken zie ik een gebeurtenis Power-Troubleshooter met "Oorzaak van einde slaapstand: Onbekend".

heb gescand op virussen/wormen. Ik weet echt niet waar ik het nu moet zoeken. Tips?

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:33

Reptile209

- gers -

Kijk eens in Control Panel > Security > Windows Update > Change settings of het niet gewoon Windows Update is die verbinding wil maken? En anders idem voor je virusscanner of andere software die automagisch updates binnenhaalt?

Zo scherp als een voetbal!

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-11 19:00
Reptile209 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 18:38:
Kijk eens in Control Panel > Security > Windows Update > Change settings of het niet gewoon Windows Update is die verbinding wil maken? En anders idem voor je virusscanner of andere software die automagisch updates binnenhaalt?
bij windows update staat dat hij dat om 3.00 doet en nergens opties of daarvoor de computer uit standby gehaald kan worden.
maar.... bij avg stond optie "Uitvoeren zelfs als de computer in energiebesparingsmodus is" aangevinkt. En de taak runde ook nog om 17.00.
dank.

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:33

Reptile209

- gers -

En zo blijkt wild met je armen om je heen slaan toch weer iemand op de goede weg te helpen, goedzo! :)

Zo scherp als een voetbal!