Windows 7 Ultimate N 32 bits - WMP Installeren

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:16
Vandaag heb ik op mijn laptop windows 7 ultimate N x86 geïnstalleerd ter vervanging van vista.
Had al windows 7 op mijn gewoone pc staan dus heb er al wat ervaring.

Aangezien ik de N versie op mijn laptop heb geïnstalleerd heb ik dus geen windows mediaplayer 12. Ik heb al zitten zoeken hoe ik die wel kan installeren maar ik vind alleen maar dingen over wmp12 op vista en xp. Ook op de website van microsoft is nog niets te downloaden voor windows 7 dus daar moet ik het ook al niet zoeken.

Kan iemand mij dus vertellen hoe ik wmp12 op mijn N versie van windows 7 krijg?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Niemand???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Waarom heb je dan de N versie gekocht als je wél WMP wilt hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

via windows update ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strawberry_1985
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 14:48
Als je de N-versie hebt gekocht is het waarschijnlijk niet de bedoeling dat je WMP12 gaat draaien. Er zal binnenkort heus wel een manier zijn om het stand-alone te downloaden en te installeren.

En anders? Er zijn voldoende (open-source) alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 23:36
Is wel te doen , want mij is het toen ook gelukt. Je moet een of andere pack installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hoe heb je gezocht met Google?

Ik kom o.a. dit tegen:
In Windows 7's Search Programs and files box type Programs and click on the Programs and Features icon when it appears in the Start Menu. Then click on Turn Windows features on or off. Click on the + next to Media Features, place a check next to Windows Media Player and click OK.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Via windows update krijg ik niets binnen dat ook maar op wmp lijkt!
Heb ondertussen al bs player pro maar zou toch graag ook nog wmp hebben.

@n0elite: over welke pack heb je het?? Op de microsoft site is nog niets te vinden voor windows 7.

Edit:

@btM909: uiteraard heb ik eerst gezocht met google maar kon niets vinden, en ook hier op het GoT kon ik niets vinden met de zoekfunctie. Wat jij daar opnoemt had ik ook al geprobeerd maar zoals je op de screen kan zien heb ik die optie niet.

Screenie

[ Voor 41% gewijzigd door glennvho op 27-10-2009 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Heb nog wat gezocht op google maar heb enkel 1 nieuw topic gevonden waar ze een wmp12 download link gaven, maar heb ik geprobeerd en als ik hem installeer en probeer daarna een mp3 bestand te openen dan zegt hij dat ik op de microsoft site een nieuwe versie moet downloaden. Als ik dan klik op ok dan kom ik op de microsoft site waar je wmp 6 kunt downloaden, heb dit dan maar geprobeerd maar natuurlijk wordt deze niet meer ondersteunt in windows 7, lijkt mij ook logisch.

Heb ook ergens gelezen op een ander forum dat het hard coded zou zijn en dat er geen mogelijkheid bestaat om wmp te installeren op een n versie? Geloof er niet veel van, maar als het waarheid is dan zal ik dus moeten mijn windows 7 hernieuw installeren maar dan een gewoone versie, en daar heb ik eigenlijk niet zo veel zin in pff!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:29
Kwam dit tegen op een site:
Probleem is opgelost!
Oplossing: Originele setup_wm.exe starten in de program files/windows mediaplayer folder voor een repair install
Geen idee of deze ook in Windows 7N beschikbaar is.

[ Voor 12% gewijzigd door mhoogendam op 28-10-2009 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
mhoogendam schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 09:38:
Kwam dit tegen op een site:

[...]

Geen idee of deze ook in Windows 7N beschikbaar is.
Eerst had ik die folder ook niet, maar nadat ik geprobeerd had wmp te installeren had ik die folder wel. Als ik dan het bestand probeer te openen krijg ik volgende melding:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/iJLdRg9IZFOYDRmRNkWuKjnb/full.png

Als ik wmp gewoon probeer te starten krijg ik deze melding:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2MSyAX696EhtXxkYvgwq346l/full.png

Dan klik ik dus op "ja" en dan kom ik hier terecht:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jho9VnSnyu58IJ94Y9t1rcjr/full.png

Ze stellen dus vast dat ik windows NT4 draai 8)7 maar ik kan je verzekeren het is windows 7!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:29
Kijk hier anders eens voor een niet officiële manier: http://www.technospot.net...dows-media-player-12-wmp/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Heb ik al geprobeerd maar werkt ook niet ;(. Heb zelfs geprobeerd om de bestanden van mijn gewone windows 7 ultimate te kopiëren naar mijn laptop maar krijg dan foutmeldingen dat de dll bestanden niet voor windows ontworpen zijn of dat er een fout inzit.
Wat ik ook nog gevonden had was dat je setup_wm.exe moest uitvoeren om wmp hernieuw te installeren maar dat werkt bij mij dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

glennvho schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 16:07:
Heb ik al geprobeerd maar werkt ook niet ;(. Heb zelfs geprobeerd om de bestanden van mijn gewone windows 7 ultimate te kopiëren naar mijn laptop maar krijg dan foutmeldingen dat de dll bestanden niet voor windows ontworpen zijn of dat er een fout inzit.
Wat ik ook nog gevonden had was dat je setup_wm.exe moest uitvoeren om wmp hernieuw te installeren maar dat werkt bij mij dus niet.
Kleine tip: kan je dit soort uitgevoerde acties gewoon direct melden, dat maakt t helpen wat makkelijker ;)

Ik neem aan dat je een legale niet OEM versie hebt? Dan zou je MS nog kunnen bellen met je vraag.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Heb zojuist windows maar hernieuw geïnstalleerd, gewoon een iso gedownload van de allom bekende sites en met mijn key geactiveerd. Het probleem is dus opgelost en nu weet ik ook weer dat ik nooit meer een N of E versie moet kopen van windows :D! Natuurlijk is het probleem hiermee niet echt opgelost maar voor mij werkt het perfect ;).

Allemaal bedankt om te helpen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Maar waarom heb je dan in de eerste plaats N gekocht terwijl je wel WMP wilde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Omdat alleen nog deze versie op voorraad was in de winkel, ik dacht ach ja dan kan ik toch wmp later installeren aangezien je de keuze krijgt welke programma je wil gebruiken voor media enzo. Blijkbaar niet dus dat weten we dan ook weeral :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Maar als je een N versie hebt gekocht dan gaat dit serial niet werken op een iso die je van de allom-bekende-sites hebt gedownload :?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:25
Als je even googled op KB968211 vind je het officiele pack van Microsoft voor Windows N.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
@CAP-Team: En waarom zou dit niet werken volgens jou, het is gewoon de iso dus deze is origineel en dezelfde versie ;). Het illegale bij die gedownloade versies is dat je een valse serial moet gebruiken of een tool om windows te activeren.

@Archie_T: A bedankt maar net iets te laat. Ondertussen al een gewone versie geïnstalleerd >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• underworld202
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2023
Archie_T schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 22:31:
Als je even googled op KB968211 vind je het officiele pack van Microsoft voor Windows N.
Thanks, dan heb ik ook wat aan die Technet Iso's :P
Pagina: 1