Mijn PCI-express videokaart leek defect, maar ik wist niet zeker of de rest van de pc nog wel OK werkte. Daarom heb ik voor mijn DVI monitor een verloop gehaald naar VGA, zodat ik het kon proberen met de onboard VGA uitgang. In de bios ingesteld dat er gebruik gemaakt moet worden de onboard chip (VGA), monitor met verloopje ertussen aangesloten-> geen beeld. Nu kan het zijn dat het verloopje niet werkt of dat dit uberhaupt niet mogelijk is.
Probleem waar ik nu mee zit: ik wil mijn BIOS instellingen terugzetten naar PCI-express, zodat ik kan kijken of het met een andere videokaart wel gewoon werkt.
Nu heb ik geprobeerd mijn BIOS te resetten, maar ik weet niet of dit goed is gegaan. P.s. waar moet ik op letten, is er een eenvoudige manier om de instelling terug te krijgen zodat er gebruik gemaakt wordt van de PCI-express slot?
Alle hulp is welkom
bvd
Probleem waar ik nu mee zit: ik wil mijn BIOS instellingen terugzetten naar PCI-express, zodat ik kan kijken of het met een andere videokaart wel gewoon werkt.
Nu heb ik geprobeerd mijn BIOS te resetten, maar ik weet niet of dit goed is gegaan. P.s. waar moet ik op letten, is er een eenvoudige manier om de instelling terug te krijgen zodat er gebruik gemaakt wordt van de PCI-express slot?
Alle hulp is welkom
bvd