Sinds gister valt mijn laptop uit bij de minste of geringste aanraking. Als ik hem opstart en ik leg mijn handen op het toetsenbord dan valt hij weer uit. Het lijkt net alsof hij kortsluiting maakt. Heeft iemand hier misschien ervaring mee? Er zijn aan de onderkant wel twee schroefjes uit maar voor de rest zit het wel goed vast allemaal. Iemand enig idee wat ik hier snel aan zou kunnen doen?
Waarom zijn er twee schroefjes uit? Als je hem open hebt gehad, dan zit daar misschien wel het probleem
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Is er ook verschil tussen werken op de accu en op de netspanning. En wat als in dat laatste geval de accu er uit wordt gehaald?
Toetsenbord losmaken, en kijken of alle contactjes wel vast zitten. Het ziet er echter als iets wat je beter extern kunt laten repareren. heb je nog garantie?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
De schroefjes zijn er ooit eens een keer uitgevallen. Ik kwam er een half jaar geleden achter. Er zaten nog een stuk of 2 andere los. Die heb ik toen meteen maar vastgedraaid.
Het maakt overigens geen verschil of de accu er nu inzit of niet. Ik heb alle opties al geprobeerd. Als ik hem op tafel zet kan ik hem gewoon laten draaien maar zodra ik de laptop ook maar aanraak valt hij uit.
Er zit nog garantie op dus dat is geen probleem. Mijn cardreader werkt overigens ook al een tijdje niet meer. En het toetsenbord zit ook los aan de rechterbovenhoek. Maar dat is ook al een jaartje zo.
Ik heb hem aan de onderkant ook even opengemaakt. Alleen het klepje waar de geheugenkaarten in zitten enzo. Alles zat gewoon goed vast dus ik snap er niets van.
Het maakt overigens geen verschil of de accu er nu inzit of niet. Ik heb alle opties al geprobeerd. Als ik hem op tafel zet kan ik hem gewoon laten draaien maar zodra ik de laptop ook maar aanraak valt hij uit.
Er zit nog garantie op dus dat is geen probleem. Mijn cardreader werkt overigens ook al een tijdje niet meer. En het toetsenbord zit ook los aan de rechterbovenhoek. Maar dat is ook al een jaartje zo.
Ik heb hem aan de onderkant ook even opengemaakt. Alleen het klepje waar de geheugenkaarten in zitten enzo. Alles zat gewoon goed vast dus ik snap er niets van.
Pagina: 1