Ik werk normaal gesproken met firefox, nu ben in aan het stoeien met sbs2008 en kwam ik ook op die internal website uit (sharepoint). Nou ja dat is prima allemaal, nu heb ik per ongeluk het stukje "aankondigingen" weg gegooid van het eerste scherm. Nu kan je dat via aanpassen makkelijk weer terugzetten dacht ik. Echter als ik het aan vink en druk op toepassen sluit hij die wizard maar gebeurd er verder niks. Dit is inmiddels opgelost.
Dus dat is probleem 1, maar nu iets waar ik tegen aan liep:
Ik dacht zelf eerst nog, nou ja wellicht komt dit door FF. Laat ik het is proberen via Internet Explorer. Via IE kan ik die hele internal website niet openen, ik krijg ACCES DENIED.
Ik heb alles netjes via de wizards gedaan, en het werkt dus wel via firefox.
Even wat extra info:
- Nee ik zit niet op locatie, dus loopt echt via internet en niet over LAN o.i.d. (dus via remote.domein.nl)
- Port 987,443,444,80 zijn doorgezet in de router, dat moet ook haast wel anders werkt het ook via FF niet lijkt mij
- OWA werkt via FF en IE.
EDIT:
Ik heb nog even gekeken en het lijkt te komen omdat hij bij firefox, zodra je op internal website klikt nogmaals om de credentials vraagt dat zie ik bij IE niet gebeuren.
[
Voor 23% gewijzigd door
Operations op 26-10-2009 15:20
]
PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5