Toon posts:

Ingame Filmpjes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag ingame filmpjes gaan maken maar ik weet niet welk gratis
progamma het beste werkt hier voor? Zelf gebruik ik win7 64 bit.

Fraps werk te laggy en game cam werkt niet op windows 7 64 bit.
Hebben jullie nog eenige opties voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-10 12:41

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Naar verluid zou Google een goede zijn.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jah daar heb ik dus al 2 dagen op lopen zieken en meerdere progammas gebruikt alleen niets werkt op windows 7 lijkt het wel. Vandaar mijn vraag want ik weet niet waar ik verder moet zoeken. Ik heb er alles al aan gedaan
behalve met goggle gebeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Xfire heeft sinds een tijdje een ingebouwde record-functie, misschien dat je dat kan proberen? Je kan er zelfs live mee streamen naar andere mensen, mocht je dat ooit nog eens willen proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:31

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Waarom werkt Fraps te laggy volgens jou? Kan ook een kwestie van verkeerde instellingen zijn ;)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TrekDude101 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 13:07:
Xfire heeft sinds een tijdje een ingebouwde record-functie, misschien dat je dat kan proberen? Je kan er zelfs live mee streamen naar andere mensen, mocht je dat ooit nog eens willen proberen ;)
Thnx daar heb ik wat aan xfire had ik wel ooit maar ik heb hem er weer af ge gooit omdat ik er totaal geen gebruk van maakte. Ik heb ondertussen ook webgame geprobeerd maar op één of andere manier werkt dit progamma ook al niet. Pfff wat een sootje
Notna schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 13:10:
Waarom werkt Fraps te laggy volgens jou? Kan ook een kwestie van verkeerde instellingen zijn ;)
Omdat het stotterd en ook nog eens maar 30 seconden op neemt wat natuurlijk veel en veel te kort is.
Het blijft verder laggy ondanks alle geprobeerde instellingen.

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2009 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:58

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Xfire werkt ook met een record functie, maar weet niet of dat al bij alle games werkt. Fraps en Gamecam zijn toch de 2 grotere, waar zou fraps niet goed werken?

Vergeet niet dat ze allemaal flinke data naar je HD schrijven, als je schijf niet bepaald snel is, zal je altijd 'laggy' blijven.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:31

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 13:10:
Thnx daar heb ik wat aan xfire had ik wel ooit maar ik heb hem er weer af ge gooit omdat ik er totaal geen gebruk van maakte. Ik heb ondertussen ook webgame geprobeerd maar op één of andere manier werkt dit progamma ook al niet. Pfff wat een sootje

[...]

Omdat het stotterd en ook nog eens maar 30 seconden op neemt wat natuurlijk veel en veel te kort is
:')
Ja duh dat het stotterd, dat is de definitie van laggy.... Mijn vraag is WAAROM het te laggy is. Zie je haperingen, is het traag als je opneemt, is het ingame laggy enz. Kan een kwestie van instellingen zijn en een kwestie van brakke hardware

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hahaha brakke hw dacht het niet >:)
Nee het is laggy in de game zelf en ook in de movie zelf (LAGGY EN GESTOTTER) in crysis maar ook in een lichte game als c0d4
Maar ik heb vrij weinig aan frap want het is maar max 30 seconden
Tot nu toe werkt ALLEEN fraps hiero op windows 7

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2009 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Ik heb zelf met Xfire geen problemen met gestotter, ik had ooit eens een CoD:WaW zombie cheat filmpje gemaakt (:P) met Xfire, dat ging zelfs op mijn beperkte hardware goed. M'n FPS ging er wel dramatisch door omlaag meen ik me te herrineren, maar dat hou je altijd met dit soort tooltjes lijkt me. En bovendien, dat zou met jouw hardware ook niet zo'n groot probleem moeten vormen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mmmm dat vind ik nu jammer. Ik wil namelijk graag laten zien hoe mijn HW draait in games als crysis en crysis warhead. Er zijn mensen die mij hebben gevraagt om de ingame gameplay te laten zien met mijn setup.
Nu heb ik xfire staan en F12 is de hotkay maar werkt weer nier.
Pagina: 1