Maar dat hoeft toch niet uit te maken. Je zult het roteren toch moeten uitvoeren op een computer en niet op je Iphone. Indien je alleen een Apple computer tot je beschikking hebt werkt virtualdub wellicht niet (ben zelf geen Apple adept)
Zoeken op 'rotate mp4 video' geeft diverse hits waaronder
deze
Virtualdub dus.
En
deze voor Apple specifiek
VLC player kan het ook on-the-fly, maar die zul je op een Iphone wel niet als player (kunnen) gebruiken
---------
Ik ben geen Iphone gebruiker, maar is er in die enorme app-store geen enkele app beschikbaar die dit kan? Je zult toch niet de enige zijn die hier tegenaan loopt?
En ik kan me zo indenken dat het roteren van een videobestand naar portrait ook je aspect-ratio behoorlijk vernaggelt of dat je heel veel pixels moet inleveren om een stukje breedbeeld in portraitmodus volledig weer te geven
Persoonlijk zou ik kiezen voor een andere houder in de auto. Kan nooit al te veel kosten. (En ik ga er in deze reactie vanuit dat je dit wilt bereiken voor je passagier of voor stilstaande momenten. Video aan tijdens het rijden is echt niet OK. (Ik spreek vanuit mijn professionele hoedanigheid. Ik heb al teveel mensen uit een autowrak gehaald die waren afgeleid door het een of ander. En geloof me, dat wil je niet)
[
Voor 51% gewijzigd door
JvW op 27-10-2009 09:40
. Reden: toevoeging ]
“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse