Toon posts:

Scrollen werkt niet meer na schoonmaken MIghty Mouse

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren heb ik mijn Mighty Mouse uit elkaar gehaald om hem schoon te maken. Na wat geklooi heb ik hem uiteindelijk weer goed in elkaar kunnen zetten.

Helaas werkt het scrollen nu helemaal niet meer. Zowel naar boven en beneden als opzij doet hij helemaal niets meer.

Is er iemand die hier ervaring mee heeft en weet hoe ik dit kan oplossen?

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:05
Denk niet dat het makkelijk is om te zeggen wat er mis mee is zonder er op zn minst plaatjes van gezien te hebben
Als je hem weer werkend krijgt kan ik je wel 1 tip geven, als je je trackball weer schoon wil maken kan je dat ook doen door hem op zn kop over een A4tje te halen :P

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-01 10:34

Digistorm

ex-demo scener

Relis schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 12:23:
Denk niet dat het makkelijk is om te zeggen wat er mis mee is zonder er op zn minst plaatjes van gezien te hebben
Als je hem weer werkend krijgt kan ik je wel 1 tip geven, als je je trackball weer schoon wil maken kan je dat ook doen door hem op zn kop over een A4tje te halen :P
Werkte dat maar :(
Over een vochtige doek wrijven werkt vaak beter, maar als je die doek te nat maakt dat doet-ie niks meer. |:(
Heb dus alsnog mijn muis moeten open breken (Steve Jobs heeft een hekel aan schroefjes denk ik) om de binnenkant af te drogen 8)7

... enfin, blij toe dat mijn Magic Mouse in bestelling staat! 8)

Hier stond achterhaalde informatie…

Verwijderd

Topicstarter
Relis schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 12:23:
Helaas heb ik dat te vaak gedaan om daar nog succes mee te hebben. Ik heb m uit elkaar gehaald op basis van de volgende omschrijving: http://web.mac.com/karelgil/MacWebSite/MightyMouse.html.

Nadat ik de houder van het balletje in eerste instantie verkeerd terug had gedaan en hij maar deels werkte, heb ik de juiste manier gevonden om de houder terug in de muis te doen. Ook heb ik de twee kabeltjes weer in de sockets gedaan. Nu doet ie alleen helemaal niets meer.

Zal vanavond anders even kijken of ik wat foto's kan maken.