[Joomla] Menu verdwijnt achter embedded content

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:09
Daar is 'ie weer hoor, het volgende probleem doet zich nu voor en ik weet me er echt geen raad mee...

Afbeeldingslocatie: http://i125.photobucket.com/albums/p41/Sphinxx1989/layersproblem.jpg

Het menu verdwijnt dus achter de content, maar alleen als het video is.. De video is gewoon een artikel via Joomla, het menu is .CSS. Ik dacht dus, is het mogelijk om in CSS layers aan te geven? Zodat de layer van het menu boven de content zit?

Once again, ik ben echt een noob met deze dingen dus het begint allemaal weer lekker zo op maandag..

-Heaget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 08:24

job

Layers kan inderdaad. Google eens naar de z-index.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:00

qless

...vraag maar...

Zo te zien is die video flash, flash content komt altijd als bovenste laag, zelfs als je met z-index werkt.

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:51

crisp

Devver

Pixelated

Je kan wmode="transparent" gebruiken waardoor de meeste browsers wel HTML boven flash kunnen weergeven. Het grootste nadeel met flash movies is echter dat de fullscreen functionaliteit dan niet meer werkt.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
z-index heb ik gevonden, maar het lijkt inderdaad niet uit te maken waarin je het veranderd, die video blijft boven het menu hangen.

edit

met .3GP heb ik hetzelfde probleem....

[ Voor 15% gewijzigd door Heaget op 26-10-2009 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
crisp schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 10:11:
Je kan wmode="transparent" gebruiken waardoor de meeste browsers wel HTML boven flash kunnen weergeven. Het grootste nadeel met flash movies is echter dat de fullscreen functionaliteit dan niet meer werkt.
zou je dat verder kunnen uitleggen? waar zou ik dat moeten gebruiken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Fixed!

code:
1
2
3
4
5
<object data="images/stories/videos/wolken.swf" type="application/x-shockwave-flash" height="400" width="550">
<param name="wmode" value="transparent" />
<param name="quality" value="high" />
<param name="src" value="images/stories/videos/wolken.swf" />
</object>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mocean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-09 10:34
crisp schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 10:11:
Ik gebruik de bekende JW Player, en ook met een wmode=transparent werkt de full-screen knop nog prima hoor!

Koop of verkoop je webshop: ecquisition.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heaget, wil je volgende keer de Edit-knop gebruiken als je binnen 24 uur nog wat wilt toevoegen en als laatste hebt gepost in een topic. Drie posts achter elkaar binnen 2 uur wordt opgevat als onnodig kicken!

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1