Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Software die de stappen van een gebruiker opneemt

Pagina: 1
Acties:

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-11 13:47
Hey tweakerts,

Ik heb geen 'ik zoek dit-of-dat programma' topic gevonden, dus ziehier, een nieuw topic. Ik heb ook geen gelijksoortig topic gevonden (al zal die er wel zijn - ik kon geen goeie zoektermen bedenken).

Ik ben op zoek naar een programma of tooltje die de acties van een gebruiker op kan nemen. Dit zodat een gebruiker van onze websites een opname kan maken van de stappen die hij / zij onderneemt om een bepaalde (herhalende) fout te veroorzaken.

Het liefst is het een die minimale kennis van de gebruiker nodig heeft (idiot proof), en die een bestand oplevert die in een e-mail past (Max 5 MB? weet zo niet), dus een screenrecorder zoals Fraps is geen optie. Of, het zou een optie zijn misschien, maar dan moet de gebruiker weer zoveel extra stappen ondernemen.

En aangezien iedereen hier Windows gebruikt, zou het wnidows-compatible moeten zijn.

Is er zo'n programma beschikbaar?

[ Voor 5% gewijzigd door YopY op 26-10-2009 09:42 ]

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04:51
Vast wel, hieronder zit vast wel iets van je gading bij:

http://www.google.nl/#hl=...order&fp=8b5dc20de4ccd027

Mijn YouTube Channel

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
Onder Windows 7 zit dit standaard ingebakken met psr.exe, misschien is er ondertussen iets vergelijkbaars mogelijk op oudere versies via externe software ...