iPod touch 3g speelt geluid van oortjes en boxen tegelijk af

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb sinds kort een iPod touch 3g. als ik gewoon muziek luister op de ipod zonder oortjes erin hoor je het geluid via de boxjes. maar als ik er wel oortjes inplug, hoor ik en geluid door de oortjes, en geluid door de boxjes. dit is erg onpractisch, vooral in de trein bijvoorbeeld. ik neem aan dat dit een instelling is die verandert moet worden.

alvast bedankt, Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat voor headset gebruik je? Bedraad of BT?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is jouw Ipod gejailbreaked? Ik heb namelijk exact hetzelfde probleem gehad met eenzelfde touch (3G) Na jailbreaken en installeren van een hoop meukvia cydia etc, begon dit probleem op te spelen. Zoeken op Google etc leverde me niks op, en qua instellingen kon ik niks ontdekken.

Uiteindelijk heb ik mijn touch gereset, backup teruggezet mbv Itunes, en voila, alles werkte weer zoals het hoort.

Uiteindelijk wel weer opnieuw gejailbreaked, maar ben wel voorzichtiger geworden :-) Als ik mij niet vergis, waren de laatste apps die ik had geinstalleerd voordat het probleem begon, Backgrounder, en Insomnia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het probleem is al opgelost. ik heb alles gereset, zodoende werkte hij weer. en hij is niet gejailbreaked, maar simpel omdat een ipod touch 3g niet gejailbraeked kan worden.