Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

System32\hal.dll foutmelding [xp]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een laptop (Hp pavilion) die ineens de volgende foutmelding geeft: system32\hal.dll

Hierop heb ik via geprobeerd de installatie cd windows te herstellen. Nadat hij alles heeft geladen en ik op R druk, geeft de comp de fout dat: Setup did not find any hard disk drives installed i your computer!

Wat moet ik nu doen? Ik moet sowieso een backup hebben van mijn bestanden.

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Heb je al wel gegoogled op Hal.dll vele resultaten om dit op te lossen.

Betreft de data die ben je niet kwijt plug je hdd in een andere pc en trek voordat je wat doet de data er vanaf.

p.s. als je data zo belangrijk voor je is neem ik aan dat je zekers een recente backup hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Maar er is dus geen oplossing dit te verhelpen?

Ik heb een recente backup maar niet recent genoeg er staan een paar belangrijke bestanden op die nieuw zijn en waarvan ik nog geen backup heb! :-s

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:19
Opstarten met een Ubuntu livecd of iets als BartPE kan je gewoon bij je bestanden zodat je deze eventueel zou kunnen veiligstellen...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het geprobeerd met Ubuntu, maar hij loopt vast na het opstarten. Heb al een nieuwe cd gemaakt ervan maar helpt niet. Iemand nog ideeen?