Hallo, ik heb sinds een dag of 2 een nieuwe AB van Philips. Ik ben daar nu bezig mee om deze goed in te stellen. Op zich werkt het wel aardig maar ik heb nog wat problemen met het juist instellen van de knoppen. Ik heb XP MediaCenter draaien en probeer de UP-DOWN-LEFT-RIGHT knoppen op de AB goed in te stellen. Ik probeer ze te leren van de originele McE AB maar als ik die knoppen registreer en ik gebruik bv. de UP knop dan kan ik hem maar 1x gebruiken. De 2e keer dat ik erop druk gebeurd er niets. Als ik dan op DOWN druk gaat ie 1 positie naar beneden maar meer ook niet. Dit geld ook voor LEFT-RIGHT. Ik heb de diverse apparaten die ik kan configuren op die Philips AB geprobeerd maar helaas krijg ik het niet goed voor elkaar.
Heeft iemand (betere) ervaringen met deze AB van Philips? Ik zou het zonde vinden om deze terug te brengen omdat ik de McE functies niet zou kunnen gebruiken. Ik wil Philips nog gaan bellen maar voodat ik dat doe wil ik eens kijken of ik hier reactie krijg op deze post.
Heeft iemand (betere) ervaringen met deze AB van Philips? Ik zou het zonde vinden om deze terug te brengen omdat ik de McE functies niet zou kunnen gebruiken. Ik wil Philips nog gaan bellen maar voodat ik dat doe wil ik eens kijken of ik hier reactie krijg op deze post.