kan je de Thermaltake Tidewater CL-W0052 (VGA) gebruiken als je hem aansluit op een MSI P45 diamond,
waar een waterkoelmogelijkheid op zit?
waar een waterkoelmogelijkheid op zit?
🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...
ik bedoel, er zitten waterkoelingelementen op het moederbord, kan ik dat koelelementje erafhalen en dan dat op mijn moederbord aansluiten, ik link wel eel plaatje van het moederbord erbij.i7x schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 20:53:
Je kunt die kaart op elk moederbord gebruiken dat die videokaart ondersteunt. Dat de kaart watergekoeld is maakt niets uit.
ja ik weet niet hoe ik het goed moet uitleggen. het beste gaat dat als je naar het moederbord kijkt.Pixxel schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 21:14:
Ik snap je verhaal niet helemaal. Je wilt het waterkoelblok van je videokaart afhalen en dat op je moederbord zetten?
Lijkt me logischer om het koelblokje van je moederbord in de loop met je videokaart te zetten... Mits je natuurlijk je moederbord met water wilt koelen...
Absoluut relatief, relatief absoluut.
het is gewoon de northbridge die je koelt en een ander stukje, weetikveel wat voor chips eronder zitten. maar ik blijf erbij, kijk naar het plaatje, dan zie je waar de aansluitingen zitten en dan snap je het misschienalaintje schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 21:24:
Wil je nou je moederbord met water koelen?
Dan moet je volgens mij wel heeeel handig zijn! Om in plaats van de koeling die derop zit, stromend water door te laten gaan. (CiP
haha).
Ik heb geen idee, lijkt me wel tof ;p
[ Voor 3% gewijzigd door Marce op 25-10-2009 21:37 ]
Als dat is wat hij wil zie ik niet waarom het niet zou werken. Je gebruikt dan gewoon de koeling voor het moederbord ipv de videokaart. Alleen zorgen dat de slangmaat juist is.Marce schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 21:36:
Nee ik snap al wat hij wilt. Hij wil die tidewater inplaats van op zijn gpu aansluiten op zijn moederbord aansluiten. Niet het koelblokje van de gpu, maar gewoon de slangentjes van de Thermaltake Tidewater op zijn moederbord.
Verder weet ik niet of het zou werken, maar dan is in iig duidelijk wat je bedoelt
JUISTMarce schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 21:36:
Nee ik snap al wat hij wilt. Hij wil die tidewater inplaats van op zijn gpu aansluiten op zijn moederbord aansluiten. Niet het koelblokje van de gpu, maar gewoon de slangentjes van de Thermaltake Tidewater op zijn moederbord.
Verder weet ik niet of het zou werken, maar dan is in iig duidelijk wat je bedoelt
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq