Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seanlindeman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-08-2023
kan je de Thermaltake Tidewater CL-W0052 (VGA) gebruiken als je hem aansluit op een MSI P45 diamond,
waar een waterkoelmogelijkheid op zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 21:24

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

Je kunt die kaart op elk moederbord gebruiken dat die videokaart ondersteunt. Dat de kaart watergekoeld is maakt niets uit.

🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seanlindeman
i7x schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 20:53:
Je kunt die kaart op elk moederbord gebruiken dat die videokaart ondersteunt. Dat de kaart watergekoeld is maakt niets uit.
ik bedoel, er zitten waterkoelingelementen op het moederbord, kan ik dat koelelementje erafhalen en dan dat op mijn moederbord aansluiten, ik link wel eel plaatje van het moederbord erbij.

http://images.google.nl/i...s%3De0o%26sa%3DN%26um%3D1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixxel
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-09 00:22
Ik snap je verhaal niet helemaal. Je wilt het waterkoelblok van je videokaart afhalen en dat op je moederbord zetten?

Lijkt me logischer om het koelblokje van je moederbord in de loop met je videokaart te zetten... Mits je natuurlijk je moederbord met water wilt koelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seanlindeman
Pixxel schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 21:14:
Ik snap je verhaal niet helemaal. Je wilt het waterkoelblok van je videokaart afhalen en dat op je moederbord zetten?

Lijkt me logischer om het koelblokje van je moederbord in de loop met je videokaart te zetten... Mits je natuurlijk je moederbord met water wilt koelen...
ja ik weet niet hoe ik het goed moet uitleggen. het beste gaat dat als je naar het moederbord kijkt.
daar zit een aansluiting op voor waterkoeling van de northbridge en het gaat ook nog langs een paar andere dingen op het moederbord.
als ik dan die waterkoeling zou kopen, die je op een videokaart kan aansluiten.. nou niet op een videokaart aanlsuit, maar op mijn moederbord.. dmv het onderdeel dat je normaal op je videokaart zet eraf te halen en de losse slangetjes dan op het moederbord aan te sluiten..

lukt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 21:30
Wil je nou je moederbord met water koelen?
Dan moet je volgens mij wel heeeel handig zijn! Om in plaats van de koeling die derop zit, stromend water door te laten gaan :o . (CiP :+ haha).
Ik heb geen idee, lijkt me wel tof ;p

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seanlindeman
alaintje schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 21:24:
Wil je nou je moederbord met water koelen?
Dan moet je volgens mij wel heeeel handig zijn! Om in plaats van de koeling die derop zit, stromend water door te laten gaan :o . (CiP :+ haha).
Ik heb geen idee, lijkt me wel tof ;p
het is gewoon de northbridge die je koelt en een ander stukje, weetikveel wat voor chips eronder zitten. maar ik blijf erbij, kijk naar het plaatje, dan zie je waar de aansluitingen zitten en dan snap je het misschien

http://images.google.nl/i...s%3De0o%26sa%3DN%26um%3D1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Als ik het goed begrijp wil je een GPU waterblok op een moederbord gaan zetten ?

Dan geeft ik je erg weinig kans. De maten zullen wel compleet anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-07 11:30

Marce

Het is Marc met een C!

Nee ik snap al wat hij wilt. Hij wil die tidewater inplaats van op zijn gpu aansluiten op zijn moederbord aansluiten. Niet het koelblokje van de gpu, maar gewoon de slangentjes van de Thermaltake Tidewater op zijn moederbord.

Verder weet ik niet of het zou werken, maar dan is in iig duidelijk wat je bedoelt :)

[ Voor 3% gewijzigd door Marce op 25-10-2009 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Marce schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 21:36:
Nee ik snap al wat hij wilt. Hij wil die tidewater inplaats van op zijn gpu aansluiten op zijn moederbord aansluiten. Niet het koelblokje van de gpu, maar gewoon de slangentjes van de Thermaltake Tidewater op zijn moederbord.

Verder weet ik niet of het zou werken, maar dan is in iig duidelijk wat je bedoelt :)
Als dat is wat hij wil zie ik niet waarom het niet zou werken. Je gebruikt dan gewoon de koeling voor het moederbord ipv de videokaart. Alleen zorgen dat de slangmaat juist is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seanlindeman
Marce schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 21:36:

JUIST :D

jij weet wat ik bedoel!

ik weet dus ook niet of het werkt :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Wat Marce zegt bedacht ik ook opeens, maar sorry hoor maar hoe krijg je het voor elkaar om dat niet goed uitgelegt te krijgen Seanlindeman. :P

Je moet kijken of de maten van de aansluitingen gelijk zijn. In de waterkoelwereld bestaan er diverse afmetingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seanlindeman
okee bedank!

moet even naar de slangmaat kijken

ik weet voldoende :)
Pagina: 1