Op dit moment zoek ik bij mijn Timeline laptop een mooie nette muis die net als de laptop zelf draagbaar is. Ik heb veel zitten te kijken en ben tot de conclusie gekomen dat opzich Bluetooth wel een mooie manier is van het verbinden van de muis. Geen kabels, geen dongels in je laptop en uiteraard stijlvol
De muis word de nieuwe versie van de V470. Logitech V470 Bluetooth Laser Notebook Mouse Hij is niet zo duur en mooi zwart
Maar nu heb ik nog een aantal vragen die ik graag wil weten/beantwoord hebben.
Hopenlijk kunnen jullie mij verder helpen... Ik kom er niet uit
Maar nu heb ik nog een aantal vragen die ik graag wil weten/beantwoord hebben.
- Moet ik echt elke keer als ik wil muizen heb pairen met mijn OS
Hebben Ubuntu en Win 7 hier wel goede ondersteuning voor? (domme zoekvraag maar ik stel hem toch
)
- Vertraging? Is Bluetooth niet te langzaam om de signalen van een lasermuis door te sturen?
- Universeel? Is het ondertussen al een geaccepteerde manier om een muis te verbinden? Aangezien ik weinig muizen zie met Bluetooth... Wat mij automatisch doet argwanen dat het gewoon niet geaccepteerd is... (behalve bij Apple die het de afgelopen 2 generatie's muizen al hebben)
Hopenlijk kunnen jullie mij verder helpen... Ik kom er niet uit

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker